• Agda90

Att ge bort barns leksaker kan orsaka trauma?

Menar du på allvar att du tog ifrån din son hans saker för att du inte klarade av att stå emot grupptryck?
    Om familjesammankomsten var årlig då hade du alltså ETT ÅR på dig att fixa något att ta med utan att stjäla från ditt egna barn!!

Du lät ditt äldre barn misshandla ditt yngre?

Det är svårt att inte skriva något riktigt bitskt för du har gjort en massa fel som mamma och det är bara de saker du själv har valt att ta upp här, det finns garanterat mer som gömmer sig i garderoben. Hade jag varit du hade jag inte räknat med att ha någon relation till sonen för du har nog mest troligt förbrukat den rätten. 

Din son är vuxen, han bestämmer själv om han vill ha kontakt med dig eller inte. Du kan jobba på att försöka skapa en ny kontakt med honom men det är hans beslut om han vill ha den kontakten med dig eller inte

• Agda90
    Anonym (Mamma) skrev 2023-05-26 14:35:51 följande:
    Det är svårt med grupptryck. Jag kände press. Jag tänkte och reagerade med att min son någon gång kommer släppa sina leksaker i alla fall i sinom tid.
    Du var vuxen när detta hände. Du hade små barn. Ditt prio ett borde ha varit barnens väl och inte att göra andra människor nöjda och glada. 

Sluta gömma dig bakom ursäkten att du föll för grupptrycket. Ta ansvar!! DU GJORDE FEL! Säg de orden till din son som har blivit skadad för livet av ditt beteende!
Svar på tråden Att ge bort barns leksaker kan orsaka trauma?