Förvirrad
Måste få skriva av mig och få andras åsikter om jag faktiskt är helt dum!
Har haft ett långt ?förhållande? som höll på
att ta slut för att jag blev gravid.
Jag var helt ärlig och sa att jag inte hade p-piller men att jag skulle vilja ha ett barn med honom, han säger NEJ! Men kör precis på som vanligt ändå, så jag trodde tusan att han kunde tänka sig ett barn ändå eftersom han inte brydde sig. Men riktigt så blev de inte ifrån början. Han sa bara till mig att jag kunde flytta om jag valde att behålla barnet.
Men efter x antal veckor ändrar han sig.
Så vi fick ett barn tillsamman.
Allt var så jäkla bra!
Vi skyddade oss med kondom men efter x antal månader så slutade han använda den. Jag påpekade detta och då sa han att han glömt den.
Och nu spelas samma historia upp igen,jag blev gravid och han blev galen!!!
Så efter x antal månader så flyttade jag med vårat barn och efter de så har vi träffas när han vill, vi har de bra men det är inte detta liv jag vill ha.
Jag vill ha en riktig familj. Att vi blir sambos igen!
Ena gången säger han att han vill det när ?rätt? hus kommer ut och den andra gången så blir han skit arg och påpekar att han vill inte ha barn!!!
Mitt tålamod med honom börjar ta slut. Är hela tiden på hans villkor. Så fort jag säger något så drar han och de kan ta veckor innan vi hörs och då är de till 90% av gångerna jag som får krypa till korset och få det ?bra? igen
Jag tror inte han har riktiga känslorna för mig och han är inte rädd att förlora mig?
Eller kan de vara att han är så äckligt bekväm av sig så han känner att han behöver inte vara rädd om mig för jag står alltid kvar?
Har iaf aldrig kännt som jag gör nu, jag har nog lämnat honom och kommer inte bara lita på hans ?låtsas? ord längre.
Jag behöver handling om jag ens skulle fundera på att försöka igen med honom.
Detta har pågått i 3 år nu så det är långtid