Hur gammal var du när du fick ditt sista barn?
Som rubriken lyder - hur gammal var du när du fick ditt sista barn? (oavsett om du startade sent, fick en sladdis, eller annat skäl).
Hur gammal var du?
Som rubriken lyder - hur gammal var du när du fick ditt sista barn? (oavsett om du startade sent, fick en sladdis, eller annat skäl).
Hur gammal var du?
Jag var 39, men fyllde 40 samma år.
Hur visste ni som fick barn så pass tidigt att det var det sista?
49
33, det var fjärde barnet och jag var helt övertygad om att fyra fick räcka.
Det barnet går nu på mellanstadiet och jag har inte blivit mindre övertygad med tiden :)
Jag var 36 när vi fick våra tvillingar. Det är 10 år sen, så nu vet jag säkert att det inte blir fler, men egentligen har jag vetat det hela tiden. Vi ville aldrig ha fler än två barn, samt har haft mer eller mindre fullt upp med de vi har.
Jag var 29 år när jag fick sista barnet och jag var helt säker på att jag inte ville ha flera. Jag steriliserade mej när barnet kom med snitt och jag har aldrig ångrat mig. Nu är yngsta barnet 15 år och beslutet att inte skaffa flera känns lika rätt idag som det gjorde då. Fy tusan, jag får panik vid tanken på att bli gravid och ha småbarn igen... Nej aldrig mer. Nu längtar jag mera efter att kanske få barnbarn en dag, det ser jag fram emot.
39