Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?

Liniss skrev 2023-05-15 13:21:08 följande:
    Jag röker inte, min vän, så nu är det bara du som gör bort dig.
    Du ska vara glad att jag överhuvudtaget ens tog mig tiden att besvara.
  • Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:27:43 följande:
    Fast alkohol är ju lagligt, inte fan betyder det att de flesta dricker hela tiden och inte klarar att göra det bara en gång lite då och då. Därför betyder det inte att folk hade rökt på hela tiden, bara för att det hade varit lagligt. Cannabis är ju fan inte ens fysiskt beroendeframkallande, vilket alkohol är.
    Cannabis är Dopamin som utsöndras precis som allting annat.. Det är det folk blir beroende av. Att kunna få må bra... 

Så jag har personligen aldrig sett en jävel som håller sig till en joint vart tredje halvår.. Alla som jag hängde med, rökte mer joints än vi rökte vanliga ett tag.. 

Och vet du vad det resulterade i? Att de flesta började glömma bort helt normala ord, tappa bort nycklar och blev tröga.. 

Det är för att det påverkar det prefrontala.. Så hjärnan kommer inte att fungera som den ska.. 
  • Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:35:18 följande:

Cannabis är inte fysiskt beroendeframkallande.

Jaha, det är dina personliga upplevelser. Själv har jag inte samma erfarenhet. Det finns många som bara röker på någon gång, lite då och då. Precis som det finns folk som bara dricker alkohol någon gång, lite då och då. 

Jahaja, säkert. Alla dina vänner blev efterblivna grönsaker. 

Exakt. De blev till grönsaker. Och dom diskuterade precis lika illa som du gör när du är här. 
    Alla som kan tänka lite längre, de fattar att det påverkar. 
  • Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:39:42 följande:
    Släng in alla på rehab, de är ju en samhällsfara! Cannabis är rena rama dödsdrogen!
    Min Cancer cigg ger mig cancer och stryper mina cellar.. Den stryper inte hjärnan på samma sätt eller gör mig farlig ute på vägar på det sätt din cannabis gör.. 

Och samma sak verkar det vara med alkohol.. Det påverkar inte systemet så mycket, mer än att det är toxiskt som fan, kan ge upphov till cancer.. Men inte psykoser, schizofreni och skit till ungar så som dina grejer gör. 

Vad bra, då kan du sluta clowna dig som ett fån för nu fick du en förklaring på det med. 
  • Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:49:07 följande:

Men ändå sitter du och pratar om hur dåligt cannabis är

Retard. Jag säger att cigg är dåligt också. Men det gör mig inte till en livsfara ute på vägarna ibland andra, och det gör inte så jag kommer kniva några släktingar. Så som din drog gör.
  • Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:53:03 följande:

För att folk här sitter INTE och hackar på människor som dricker alkohol då och då. De blir inte kallad för alkis bara för det. Men om man har rökt på någon gång, då är man en pundare.

Exakt. Och håll dig där du jävla pundar pack..
  • Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:54:49 följande:

Du plockar ut några ord av det hela stycke jag skrev, om det är någon som är ett retard så är det ju du. 

Det är för att under några ord beter du dig lite seriöst, i resten utav inlägget så beter du dig som ett fån. 
  • Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:56:46 följande:
    Ja, din jävla ciggpundare som utsätter andra för fara. Du borde fan spärras in du. 
    Kommer inte hända. Men du kommer nog. 
  • Anonym (C)
    Anonym (.) skrev 2023-05-15 13:59:04 följande:
    Lol, säkert. 

Hur känns det att utsatta andra för passiv rökning? 
    Det gör jag inte, har faktiskt inga problem med att hålla mig ifrån folk när jag tänder.

Hur känns det att inte kunna tänka något längre än din näsa räcker?
  • Anonym (C)
    Airpod skrev 2023-05-15 14:05:01 följande:
    Men lägg av, ingen av er är bättre än den andre. Lägg ner bara.
    Haha jodå. I Win...

Men du kanske också inte ser några problem med att unga blir schizofrena?
  • Anonym (C)
    Airpod skrev 2023-05-15 14:08:48 följande:
    Nä, det gör du inte. Du är bara pinsam. Jag förespråkar ingenting här, däremot tycker jag att cigg är sjukt dåligt också. Ciggrökare utsätter andra för passiv rökning och slänger sina fimpar på marken.
    Jodå det gör jag och det enda du bevisade är att du är noll ryggrad.. 

Du kanske tycker att ungar ska få bli schizofrena och röka på om dem vill? Men som tur är så har jag inte dött av cancer än. Så inte under min livstid. 

//Den som faktiskt slänger sin fimp. Suck it! 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker på?