Dilisen skrev 2023-05-26 08:49:40 följande:
nej va kul Emi!!!! vågar man sig på ett grattis?❤️ håller alla tummar och tår att det tar sig, ser fram emot att höra om dina symptom (om du vill fortsätta dela med dig av de) 😍
Tack så jättemycket ❤️ jag hoppas också det går vägen nu. Man ska aldrig ta något förgivet. Tycker denna tråden var klockren :D. Jag har ju som sagt själv läst 100 trådar om symtom både på pms o graviditet och aldrig hittat någon som haft som jag med övre magen så ville verkligen dela med mig utifall att det finns någon mer. Ville också dela med mig av att gravsymtom kan alltså vara ditt exakta pms symtom hur säker du än är på att mensen kommer. Men måste säga att den lilla procent som fick mig att ändå behålla tron lite var symtomet med bubblande äggstockar, små hugg I samband med "befruktning" som jag tror det var.
Än så länge visar rfsu som sagt negativt men clearblue flera positiva. Ringde mvc och de sa jag ska utgå från att det är positivt och de har nu bokat in första möte nästa vecka. Har ju bim nu i helgen. Nu har mitt typiska mens symtom börjat blekna (extremt uppblåst, gasig och ont i ÖVRE delen av magen och under revbenen). Nu har jag mer svag molande smärta i nedre delen av magen runt livmoder och äggstockar, lite bubblande och känner mig ganska lättretlig. Eller väldigt ska jag nog säga hehe. Satt på ett APT igår och hamna i en diskussion med en ganska puckad kollega. Höll mig lugn men kände bara hur blodet kokade och det brann i nacken. Inte likt mig.