Hjälp!
Tillägg; jag vill alltså att vi köper en bostad tillsammans, för att alla våra barn är lika viktiga
Tillägg; jag vill alltså att vi köper en bostad tillsammans, för att alla våra barn är lika viktiga
Herregud ?. Du behöver inte kommentera om du inte har juridisk kunskap i ämnet.
Jag la till ett tillägg till mitt första inlägg. Man kan göra det för att förtydliga vet du
Herregud på dig själv. Man behöver inte använda en annan signatur.
Sen spelar det juridiskt ingen roll vad någon säger. Din sambo vill äga sin bostad. haha
Man råkar inte bara klicka utan det är ett aktivt val att göra ett nytt nick inne i en tråd gulligt när någon som gör fel ska försöka dumförklara men inte förvånad med nivån
Ge dig!!!! Anonymt är inte ett nytt nick! Att använda nytt nick hade varit att ange ett nytt nick och inte bara en punkt .
Du tycker inte att Sol12345 är anonymt också? Du kanske tror jag heter det på riktigt? My god
Har du inget att tillföra eller förstår du inte det så lämna tråden tack
hahaha vad händer... Du kan inte bara stå för det och inte linda in dig ännu mer?
Gav även min åsikt på ditt obefintliga problem. Han vill äga sin bostad själv. Så är det med saken. Välj därefter. Kanske smartare val.
Och efter TILLÄGG står det Jag menar alltså? vilket innebär att det fortfarande är jag som skriver.
Hade jag velat låtsas vara Ngn annan hade jag skrivit Hon isåfall.
nivån o intelligensen är hög härinne märker jag
Verkligen. Folk har så himla tråkigt på helgen att de hugger som fan av helt legitima kommentarer.
En trådstart går att uppdatera eller skriva fler inlägg under sitt eget namn. Normalt. Då får man inga frågor.
Jag ger upp att förklara för er som inte förstår. Jag skriver enbart i jag-form o står för alla inlägg. Inget att dölja. Ni får leta tjuvar någon annanstans.
*tillägg till min trådstart:
Han har 5 barn så vi sover även i vardagsrummet. Jätte trist att inte få ha ett eget rum. Vill få honom att ändra sig men han vägrar. Hur blir juridiken om han vägrar? Jag orkar inte köpa en sommarstuga eller ha ett vanligt sparande men det är jätteviktigt att mina barn får ett lägenhet.
Tack för äntligen lite seriösa svar! Observera att det är en idiot som går in och låtsas vara Trådstartare o skriver inlägg för mig för att försöka vara rolig. finns inga fem barn som sover i vardagsrummet Endast de två första inläggen som är mina.
tragiska människor som lever på att vara elaka . Hoppas du får ett liv du med.
För att förtydliga var problemet låg. Rätt tydlig poäng tycker jag...
Men otrevlig är det inte jag som är :)
Fortfarande inga svar på inlägg som anses riktiga heller. Ingen diskussion så det kan inte varit planen
Där föll du på dig själv igen. Jag har skrivit ett inlägg i samma stil som dig, resten är dig eller.... hur var det nu?
Tja. Jag väntade på vad en juridikkunnig skulle kunna göra för dig när din sambo vägrar. Du styr tråden alldeles själv =)
ingen begär att du ska förstå. Starta en egen tråd om nickname så kan du diskutera där m dig själv i olika alias
Som du gör här. Du har valt vägen själv som sagt men det var hela tiden tydligt. Du fortsatte länge hoppa mellan nick, sedan anklaga mig för att posta dina inlägg då du hade minsann enbart postat 3 inlägg, säger att vi anklagar dig för diverse.
Du har all chans att diskutera svara folk och diskutera vad du anser är ämnet men fortfarande noll på den fronten.
Något nytt iaf "bråkstaken". Hade TS bara gjort sitt tillägg med samma namn,går även i trådstarten, slutat hoppa mellan nick medans hen försökte försvara sig och skrattat bort allt direkt som ett misstag istället för att börja slå ifrån sig och ljuga om andra hade ingen blivit misstänksam. Det var förutbestämt, såklart. Även vid svårt att citera vilket är otroligt genom en hel tråd kan man enkelt skriva namn +meddelande eller enbart sitt meddelande. Var inget problem att byta mellan nicken och citera när det gällde att vara arg eller ljuga.