Inlägg från: Anonym (Linna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linna)

Snabb enkät om bankkunders förtroende och lojalitet.

FYI

Studenterna klarar väl av att presentera sig själva? Givetvis slänger man inte bara ut en undersökning utan att skriva under med namn, lärosäte mm.

Man ska inte behöva klicka på länkar för att få informationen, den ska finnas där innan. Jag skulle aldrig få för mig att delta i en undersökning där jag själv måste googla mig till informationen om vem/vilka som vill ha mina svar.

• Anonym (Linna)

Det är också lite lustigt att det står MIN kandidatuppsats och sedan VI och enligt FYI handlar det alltså om 2 studenter? 

• Anonym (Linna)

FYI problemet är ju att man inte ska behöva klicka på länken utan informationen. Är ju som bäddat att få virus eller annat.

Sedan säger personen både jag och vi, är de en, två eller fler? Även om länken visar 2 mailadresser så är det inte tillräcklig information. Dessutom klickar jag inte på sådana länkar alls utan att vara säker på vad det är jag klickar på.

• Anonym (Linna)

FYI varför skulle personen inte kunnaskriva namn och lärosäte inför undersökningen? Vill man inte publicera det på FL behöver man heller inte lägga ut enkäten på FL.

Ska man tas på allvar får man ju visa vem man är, syfte osv.

Jag studerar själv och min mailadress visar vilket universitet jag studerar på, behöver jag lägga ut en undersökning skulle jag använda mig av den och presentera mig.

Om folk ändå kan läsa det i länken vad gör det om de kan läsa det i inlägget?

Svar på tråden Snabb enkät om bankkunders förtroende och lojalitet.