• Anonym (Hej)

Träffat en äldre man

Är 30+ och det skiljer 20 år mellan oss. Visste inte att det kunde kännas eller vara såhär bra. Mogen, lugn, stabil, trygg och jäkligt välvårdad man. 

Vilket socialt utbyte vi har, kan prata och diskutera på en mogen nivå, detta är en dröm mot yngre killar och rent sexuellt så är det också betydligt bättre. Träffat 40 åringar som inte får upp den och som är så osäkra, riktigt oattraktivt, men här är det inga problem alls.  

Skit i yngre killar, de har inget att ge enligt min erfarenhet. 

• Svar på tråden Träffat en äldre man
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Allakännerigendig)
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 09:28:46 följande:
    Dina inlägg är ännu mer OT. Du har inte tillfört ett dugg. Bara gnäller.
    Ja på förekommen anledning. 

Läs de 100 trådar som handlar om det du vill gnälla om. Hur synd det är om män som inte behandlas lika väl som kvinnor....
    Anonym (Here we go again) skrev 2023-05-02 09:33:51 följande:
    En Kaffedrake dröm och tråd på nytt igen??! 
    Japp. 
  • Anonym (Jackie)
    Anonym (Allakännerigendig) skrev 2023-05-02 09:34:16 följande:
    Ja på förekommen anledning. 

Läs de 100 trådar som handlar om det du vill gnälla om. Hur synd det är om män som inte behandlas lika väl som kvinnor....
    Det säger en del om dig som person.
  • Anonym (Here we go again)
    Anonym (mango) skrev 2023-05-01 23:33:04 följande:
    Vad ÄR topic egentligen? Att hon träffat en äldre man och vill få "grattis-inlägg"? Väldigt konstigt inlägg om jag får säga mitt. Vem bryr sig om liksom? "Läge" försökte i alla fall starta en diskussion kring trådstarten, men får påhopp direkt.

Ställer mig samma fråga som du gör. Kan det va nån som formligen ältar ÄLDRE man och YNGRE kvinna in absurdum??! Väldigt många trådar fast åldersskillnader mellan kvinnor och män i båda riktningarna inget sensationellt är år 2023. Nån som älskar fantisera? Nån som gillar att försöka provocera? i ett alltmer alldagligt ämne. inget är nytt under solen typ. 

• Anonym (Jackie)
    Anonym (Here we go again) skrev 2023-05-02 09:41:18 följande:

Ställer mig samma fråga som du gör. Kan det va nån som formligen ältar ÄLDRE man och YNGRE kvinna in absurdum??! Väldigt många trådar fast åldersskillnader mellan kvinnor och män i båda riktningarna inget sensationellt är år 2023. Nån som älskar fantisera? Nån som gillar att försöka provocera? i ett alltmer alldagligt ämne. inget är nytt under solen typ. 

Ändå så bemöts män på ett annat sätt om han pratar om yngre kvinnor. Då kan man inte ha nåt gemensamt, sexet är kasst osv.  Hur förklarar du det?
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 09:51:14 följande:
    Ändå så bemöts män på ett annat sätt om han pratar om yngre kvinnor. Då kan man inte ha nåt gemensamt, sexet är kasst osv.  Hur förklarar du det?
    Ff ot. Byt inte ämne. Det blir lite.....kaffe av allt. 
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 09:41:05 följande:
    Det säger en del om dig som person.
    Ja det stämmer.  Att vilja hålla ordning så tråden fortsätter handla om det den börjar med är mitt syfte. 
  • Anonym (Here we go again)
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 09:51:14 följande:
    Beror på vem du är som person och vem du frågar. På en del jobb anses lite coolt med åldersskillnader. Killen får en high five! Om ombytta roller (tjejen 10-20 år äldre) samma för tjejen. 👍

Ts; jag träffar gärna någon som äldre än mig eftersom hans ev. barn då vore vuxna. Problemet är att för varje år jag blir äldre så måste han vara ett år yngre och 20 år äldre funkar inte. Min senaste var 10 år äldre och det vore ff ok. Yngre blir problem ifall han vill ha barn. Men det verkar vara svårt numera oavsett ålder och kön, dagens utbudet iom nya kontaktytor blir ibland ett hinder. 

Svar på tråden Träffat en äldre man