Inlägg från: Anonym (Allakännerigendig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Allakännerigendig)

Träffat en äldre man

Anonym (Läge) skrev 2023-05-01 14:10:06 följande:
    När män träffar yngre kvinnor så är han bara ute efter sex, enligt många. De flesta vuxna vill ha sex om man träffar nån. 
    Dunsta Kaffedraken! Du byter ämne och kapar. 
    Anonym (Läge) skrev 2023-05-01 13:45:07 följande:
    Olika det där. En del säger att man inte kan ha något gemensamt med stor åldersskillnad. Äldre män får inte upp den. Många tycker att kvinnor tjänar på att träffa yngre män.
    Ot. Det är inte dig det handlar om. 
    Anonym (Läge) skrev 2023-05-01 15:20:52 följande:
    Visar på skillnaderna hur det uppfattas.
    Klädda inte ner HENNES tråd där HON berättar om SIN upplevelse. Det är fel plats för dig att dra dina ältande ramsor. 
    Grovt OT! 
    Anonym (mango) skrev 2023-05-01 23:33:04 följande:
    Vad ÄR topic egentligen? Att hon träffat en äldre man och vill få "grattis-inlägg"? Väldigt konstigt inlägg om jag får säga mitt. Vem bryr sig om liksom? "Läge" försökte i alla fall starta en diskussion kring trådstarten, men får påhopp direkt.
    Det beror på att vissa skribenter känns igen oavsett nick de väljer. 
    Dessa kliver ofta in och byter ämne på tråden för att kunna dra sitt eget. Diskussioner är inte intressant eftersom de inte accepterar annan åsikt än sin egen. 
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 09:06:12 följande:
    Vanligt att män möts med intolerans. Jämför om en man hade skapat tråden och berättat om en yngre kvinna han träffat. 

Visste inte att det kunde kännas eller vara såhär bra. Mogen, lugn, stabil, trygg och jäkligt välvårdad kvinna. 

Vilket socialt utbyte vi har, kan prata och diskutera på en mogen nivå, och rent sexuellt så är det också betydligt bättre. Träffat äldre som är så osäkra, riktigt oattraktivt, men här är det inga problem alls.  

Skit i äldre kvinnor, de har inget att ge enligt min erfarenhet. 
    Du kör ot du med. Det blir inte att jämföra eftersom ts handlar om att träffa en äldre  Att korrekt  jämföra vore alltså om en man berättar om en äldre kvinna. Det är det ts handlar om. En äldre! Inte yngre. 
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 09:17:57 följande:
    Nej, så fort en man pratar om yngre så möts han av intolerans. Man kan inte ha nåt gemensamt osv. När kvinnor pratar om både yngre män och äldre män, så möts dom inte av samma intolerans. Då kan man ha nåt gemensamt, sexet är bra m.m. Så som TS beskriver det.
    Vad som händer om en man träffar vad som helst är ot i den här tråden. 
    Ts handlar om en kvinna som träffar en äldre man. 
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 09:28:46 följande:
    Dina inlägg är ännu mer OT. Du har inte tillfört ett dugg. Bara gnäller.
    Ja på förekommen anledning. 

Läs de 100 trådar som handlar om det du vill gnälla om. Hur synd det är om män som inte behandlas lika väl som kvinnor....
    Anonym (Here we go again) skrev 2023-05-02 09:33:51 följande:
    En Kaffedrake dröm och tråd på nytt igen??! 
    Japp. 
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 09:51:14 följande:
    Ändå så bemöts män på ett annat sätt om han pratar om yngre kvinnor. Då kan man inte ha nåt gemensamt, sexet är kasst osv.  Hur förklarar du det?
    Ff ot. Byt inte ämne. Det blir lite.....kaffe av allt. 
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 09:41:05 följande:
    Det säger en del om dig som person.
    Ja det stämmer.  Att vilja hålla ordning så tråden fortsätter handla om det den börjar med är mitt syfte. 

Ts; jag träffar gärna någon som äldre än mig eftersom hans ev. barn då vore vuxna. Problemet är att för varje år jag blir äldre så måste han vara ett år yngre och 20 år äldre funkar inte. Min senaste var 10 år äldre och det vore ff ok. Yngre blir problem ifall han vill ha barn. Men det verkar vara svårt numera oavsett ålder och kön, dagens utbudet iom nya kontaktytor blir ibland ett hinder. 

Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 10:23:47 följande:

Om en man säger att det känns bra med en yngre kvinna, att dom kan prata med varann, ha utbyte av varann, då skyndar sig de flesta och säger att han bara inbillar sig.

Jag undrar fortfarande, vad har det med ts att göra? Ts är en kvinna till börja med. Det handlar inte om vad "de flesta" säger till män. 
    Du är uppenbarligen igång med flera nick idag. 
    Anonym (Allakännerigendig) skrev 2023-05-02 09:35:04 följande:
    Japp. 
    Många bollar i luften samtidigt. Imponerande. 
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 12:13:00 följande:
    Jag förstår att hon är glad över att ha träffat en man där det känns bra. Tycker det är så talande bara. Om en man berättat att han är glad över att ha träffat en 20 år yngre kvinna där det kändes bra... ja, ni vet själva hur det brukar låta då.
    ...Hur kan du bara fortsätta? 
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 12:13:00 följande:
    Jag förstår att hon är glad över att ha träffat en man där det känns bra. Tycker det är så talande bara. Om en man berättat att han är glad över att ha träffat en 20 år yngre kvinna där det kändes bra... ja, ni vet själva hur det brukar låta då.
    Nu är det inte en man som startade tråden. 
    Ja vi vet hur du brukar skriva. Är det inte bökigt att logga in och ut hela tiden? Eller kör du med en mobil och en dator? 
    Anonym (A) skrev 2023-05-02 13:26:51 följande:
    Jag tror också att Jackie är Kaffedraken.
    Tveklöst. 
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 10:48:51 följande:

Intressant att det är sån skillnad på könen. Kvinnor berättar att de har det bra med äldre män, t om sexet är bra. Då är det ok. När kvinnor säger det.
    Om män pratar om yngre kvinnor, då är det mest negativt bemötande. Det kommer inte att hålla, sexet kommer vara värdelöst, man kan inte ha nåt gemensamt, han är bara ute efter en sak osv.

Typiskt.Svarar inte på frågor, håller sig inte till ämnet  utan öppnar munnen och släpper ut samma meningar igen som om det vore första och inte 5:e gången i samma tråd. Eller fyrahundrade gången på FL. 
Svar på tråden Träffat en äldre man