• TestX

    Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi

    Jag är en man på 49 år som enbart varit med kvinnor. Har aldrig gjort något sexuellt med en man över huvud taget.

    Jag blir inte attraherad av att titta på män, och jag har aldrig känt någon lust när jag tittat på en man.

    Ändå har jag i många år fantiserat om att ha sex med en man. Fantasierna har varit många och varierande, men ofta går de ut på att jag och någon manlig vän sitter allt närmare varandra i soffan tills vi börjar röra varandra. Efter en stund hamnar vi nakna i sängen.

    Tycker att tanken är så oerhört upphetsande, men efter jag haft det skönt för mig själv försvinner den.

    Jag har ingen aning om jag skulle kunna göra något i verkliga livet. Tänker att det är 50% att jag skulle kunna göra det, och 50% att det inte skulle gå alls.

    Har dock sexchattar några gånger med män, men det är ju en helt annan sak.

    Är jag bi? Binyfiken? Eller är det bara en fantasi som är bäst oprövad?

  • Svar på tråden Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi
  • Anonym (S)

    Hur tror du att du skulle göra om du skulle få chansen att testa några av dina fantasier? Om en man skulle försiktigt vilja prova med dig? 

    Du kanske är lite binyfiken? 

  • TestX
    Anonym (S) skrev 2023-05-01 00:57:08 följande:

    Hur tror du att du skulle göra om du skulle få chansen att testa några av dina fantasier? Om en man skulle försiktigt vilja prova med dig? 

    Du kanske är lite binyfiken? 


    Det är det som är så svårt att veta.

    Jag har märkt vid några tillfällen att gay män jag inte känner verkat intresserade av mig, men då har jag bara distanserat mig från dem.

    Samtidigt har jag haft en bekant som jag varit ute på en krogrunda eller två med. Han bor mer centralt än jag, så han har sagt någon gång att jag gärna får sova över hos honom efter en sådan runda. Det har jag gjort att jag många gånger fantiserat om honom. Hur vi hamnar nära varandra i hans soffa, eller av någon anledning behöver dela säng. Och sedan ...

    De fantasierna har tänt mig extremt mycket, och i dem är jag bekväm med att testa ett antal saker.

    Det är dock rätt länge sedan jag var i kontakt med honom nu, så det lär inte vara aktuellt.
  • Anonym (Kjell)

    Jag fantiserar om att ha en extra man i sängen med min fru, alla med alla, och har sexchattat med män om att vi sitter bredvid varandra i soffan och ser en hetero porrfilm, och börjar runka varandra. Väldigt tändande, men vet inte om jag någonsin kommer att prova irl. Skulle vara pinsamt att försöka och misslyckas.

  • Lynx123

    Kanske är du lite bi-nyfiken, kanske är det bara en fantasi. Just fantasier brukar man ju mest hålla på med i huvudet och inte göra i praktiken - då upphör de ju att vara fantasier. Många fantiserar till exempel om att bli våldtagna utan att.faktiskt vilja bli det - tvärtom skulle det vara fruktansvärt.

  • Anonym (en annan vinkel)

    Jag tror att det handlar om att möta rätt person.

    Jag har t.ex. aldrig haft några utvecklade eller vanligen använda fantasier om analsex. Nu har jag mött en man som är så totalt tänd av min kropp, så helt fascinerad och verkligen med självförtroende och försiktighet kan aktivera det området, och då plötsligt blev det jättehett.

    Så jag tror att det måste vara rätt man som närmar sig dig, så kan det hända saker. Var du ska vara för att öka chansen att det händer måste du dock komma på själv.

  • TestX
    Anonym (Kjell) skrev 2023-05-01 06:28:36 följande:

    Jag fantiserar om att ha en extra man i sängen med min fru, alla med alla, och har sexchattat med män om att vi sitter bredvid varandra i soffan och ser en hetero porrfilm, och börjar runka varandra. Väldigt tändande, men vet inte om jag någonsin kommer att prova irl. Skulle vara pinsamt att försöka och misslyckas.


    Det du skriver låter väldigt bekant, både det om att titta på en film och att vara rädd för att det blir pinsamt.

    Av någon anledning har jag inte tänkt så mycket på trekant med en man till. Vet inte varför. Ska fundera lite på det ...
  • Norrmanen

    Kanske är som mig...? Binyfiken. Har smakat på en kuk och vill göra det igen. Då va det en trekant där hans fru också va med. Tror inta jag skulle ha sex med enbart en kille, men man vet ju aldrig. Inte heller intresserad av att pussa, kyssa eller hångla med en kille. Det är kuken jag är nyfiken på.. som jag vill smaka och smaka på. Spännande, och upphetsande

  • rostigsaab
    Norrmanen skrev 2023-05-14 16:21:51 följande:

    Kanske är som mig...? Binyfiken. Har smakat på en kuk och vill göra det igen. Då va det en trekant där hans fru också va med. Tror inta jag skulle ha sex med enbart en kille, men man vet ju aldrig. Inte heller intresserad av att pussa, kyssa eller hångla med en kille. Det är kuken jag är nyfiken på.. som jag vill smaka och smaka på. Spännande, och upphetsande


    Oh vad skönt :) 
Svar på tråden Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi