• Anonym (Sextionian)

69'an, bu eller bä och hur gör ni?

Vad har du för erfarenhet av 69'an och vad tycker du om den?

Rösta och svara sedan gärna på frågorna.

Vissa hävdar att de inte kan koncentrera sig på att både ge och få samtidigt. Detta har jag lite svårt att förstå. I ett intimt förhållande och vid sex så kysser och kramar man, smeker och masserar samt knullar (vaginal penetration), samtliga involverar att både ge och få samtidigt. Varför skulle det inte fungera i just 69'an?

Berätta om hur dina erfarenheter ser ut.

Bara som uppvärmning eller fram till den enes eller bådas orgasm?

Ligger ni på sidan eller överst/underst eller stående eller annan variant?

Vem i paret har respektive position?

Oralt eller handjobb eller båda?

Kompletterar ni med leksaker?

Anal stimulans också?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 69'an, bu eller bä och hur gör ni?
  • Anonym (Älskar!)

Jag älskar 69:an (är man) och det är den enda ställning som jag har fått orgasm av avsugning i. Hade en kk för många år sedan som också älskade den och det brukade gå för oss båda.

Annars har jag försökt med andra men sällan blivit så bra. Några har hela tiden varit rädda för att kväva mig trots att jag försäkrat dem att jag har koll och klarar att lyfta dem. Andra har också tyckt att det är svårt att koncentrera sig på olika saker. Jag är man och borde alltså ha dålig simultanförmåga men för mig är det inga problem! Skrattande

Min nuvarande gillar inte en att ge oralsex så det blir ingen 69:a här nu.

• Anonym (69:an)

ÄLSKAR FAN SKITEN!!!! Gud skulle kunna dö för att ha det. Men sen vi blev tillsammans idag gifta för 15 år sen så har jag inte fått ha det. Hon gillar det inte. Hade en flickvän för kanske ca 20 år sen. Jag va hennes första. Och jag hade faktiskt hunnit med ganska mkt fast jag själv va ugn. Men vi hade det ganska ofta. Det gick både för henne och mig VARJE GÅNG. Idag när jag onanerar så
    Kan jag ibland tänka på henne. Jag är mästare på att slicka. Kan slicka hur länge som helst. Men min fru vill inte ta sig tid och har aldrig velat och har inget intresse för det. Men visst har jag slickat henne, men efter en minut så vill hon att jag ska upp och så har vi sex. 

• Anonym (Man och make)
    Anonym (69:an) skrev 2023-08-15 22:37:28 följande:

ÄLSKAR FAN SKITEN!!!! Gud skulle kunna dö för att ha det. Men sen vi blev tillsammans idag gifta för 15 år sen så har jag inte fått ha det. Hon gillar det inte. Hade en flickvän för kanske ca 20 år sen. Jag va hennes första. Och jag hade faktiskt hunnit med ganska mkt fast jag själv va ugn. Men vi hade det ganska ofta. Det gick både för henne och mig VARJE GÅNG. Idag när jag onanerar så
    Kan jag ibland tänka på henne. Jag är mästare på att slicka. Kan slicka hur länge som helst. Men min fru vill inte ta sig tid och har aldrig velat och har inget intresse för det. Men visst har jag slickat henne, men efter en minut så vill hon att jag ska upp och så har vi sex. 

Detta är inte direkt kopplat till trådens ämne men jag vill ändå påtala min erfarenheter till just dig:

Min fru (sedan många år tillbaka) hade precis samma sätt att fungera som din fru. Hon accepterade 69 nån enstaka gång ibland (jag gillar det skarpt) men hon gillade det egentligen inte. 

När jag slickade henne (oavsett position 69 eller nåt helt annat) njöt hon en kort stund några minuter men så fort hon närmade sig så det började bli riktigt hett ville hon avbryta att jag slickade och ha samlag istället.

Senaste månaderna har hon börjat inse att hon behöver komma över sitt kontrollbehov och våga hänge sig när hon har sex inklusive när jag slickar...
    Det har öppnat en hel ny värld för henne. Jag får numera slicka henne länge länge (så underbart) och hon vågar tillåta sig att släppa sargen och njuter ofantligt mycket mer.  

Denna förändring började i och med att vi testade försiktig bondage som det sen visade sig att hon går igång stenhårt på. 

Jag säger inte att det behöver vara samma sak för er men att se sin fru verkligen våga ge sig hän har varit helt fantastiskt för oss båda. Kanske din fru också har svårt att riktigt ge sig hän och våga släppa kontrollen?

Lycka till!
  • Anonym (Min favorit)

Det är min absoluta favorit, kvinnan (jag) överst.

Men det finns en nackdel, eller så gör jag fel, för hans utlösning kan hamna lite varstans tycker jag (om jag inte tar hans utlösning i munnen) jag kan få i ansiktet, i håret, det kan flyga bredvid axeln och landa på rumpan/ryggen. Känns helt slumpartat vad som kommer bli kladdigt. 

• Anonym (Engelska)

69`en kan vi börja med, men efter en kort stund tar hon sig bort från att suga, och istället facesittar hon mig.
    Det sista njuter jag verkligen, och att känna hur blött jag blir av henna i hela ansiktet.
    Bäst om hon också sprutar 

• Anonym (Sprutet)

Kör 69an lite hur som. Ibland mitt i och ibland som avslutning. Vi kör både på sidan men även att jag ligger på rygg o hon överst. Älskar att stimulera hennes anal med tungan, fingrar o butplugs. När vi avslutar med 69an så sprutar jag ofta på hennes bröst eller i munnen. Så underbart:) 

• Pixie99

Jag kan helt klart relatera till att inte kunna fokusera på det viset. Vaginalt sex är inte lika "tekniskt" detaljerat som att tillfredsställa någon med munnen. Med munnen och händerna samtidigt har man så många fler variationer i både beröring och tempo och man måste kunna lyssna av den andra för att veta när man exempelvis ska öka eller minska farten eller kanske pausa en liten stund.

Jag för min del tappar fokuset totalt om det blir för skönt för mig. För det mesta blir det till sist att jag bara pressar underlivet mot honom, håller ett hårt grepp om hans skaft och stönar kring hans kuk i min mun medan jag kommer. Det känns såklart skönt för honom också, men lite frustrerande. Och tvärtom, om han ligger ovanpå mig, så kan jag ganska lätt mjölka honom till sprut, men jag känner då knappt vad han gör med mig samtidigt.

Helst vill vi kunna koncentrera oss på den andra, dvs en i taget. För det mesta blir det att jag kommer först, ganska snabbt, och sedan tillfredsställer jag honom också, eller att vi övergår till andra lekar.

• Anonym (Hobbyfemboy)

Oavsett om jag har sex med en kille eller en tjej så är jag mest intresserad av att ge oralsex.
    De ggr jag uppskattar att få är de ggr jag blir slickad i rumpan innan påsättning. 
    Men oftast är det jag som slickar eller suger och då vill jag inte bli distraherad av att någon  suger min kuk. Jag vill ha fullt fokus på den andres orgasm.

• Janne63

Jag älskar 69:an. Både tillsammans med kvinnor och män. Med kvinnor gillar jag att ligga under och ha fittan över mitt ansikte.
    Med män ligger jag helst på sidan och har kuken i munnen.

• Anonym (Bitjejen)

Åh, det är en klar favorit, jag gillar både ovanpå och under. På sidan nej. Kan lätt göra det hela tiden, älskar oralsex och blir mkt tänd av det. Har inga problem med att fokusera på att ge och få, förutom när jag kommer, då går jag så upp i orgasmen att jag inte blir lika flink liksom. Om det är med nån som gillar penetration så absolut, jag gör det själv.

Svar på tråden 69'an, bu eller bä och hur gör ni?