-
-
Svar på tråden Låst i ett annat land med mitt barn.
-
Är han muslim??Ccplus skrev 2023-04-19 10:17:27 följande:Han försöker bara hålla henne kvar där.. Det är såhär muslimerna är och jobbar...
TS Självklart ska du se till att flytta hem. Det är inte killen som bestämmer öht, utan han ska se till att mamman i familjen trivs och mår bra.. -
Jag säger 100%Anonym (RH) skrev 2023-04-19 10:21:07 följande:Är han muslim??
Men du kan fråga honom du.. -
Risken är att när du försöker lämna honom sen, så kommer han försöka hålla barnen kvar som gisslan. Mitt tips är att dumpa han med barna. Se det som en dyr läxa.. För du vill inte vara kvar där.
-
Och han vill inte vara här.
Anonym (s) skrev 2023-04-19 10:01:45 följande:Men hon vill ju inte vara där???? -
Så han ljög..Anonym (HH) skrev 2023-04-19 10:49:45 följande:
Och han vill inte vara här.
-
Stackars lilla man?
-
Mitt tips är att du tar ditt pick o pack och drar.
-
Hur ska jag fråga honom tänker du? Men varför tror du att han är muslim, jag är lite nyfiken?Ccplus skrev 2023-04-19 10:22:00 följande:Jag säger 100%
Men du kan fråga honom du.. -
Istället för att klicka citera på mig, så klickar du citera på honom.Anonym (RH) skrev 2023-04-19 11:02:39 följande:Hur ska jag fråga honom tänker du? Men varför tror du att han är muslim, jag är lite nyfiken?
Är livet verkligen såhär komplicerat i din värld? -
Nja, England är ju ett hyfsat civiliserat land så nej jag tror inte att han kommer undan med att hålla några barn som gisslar därCcplus skrev 2023-04-19 10:23:05 följande:
Risken är att när du försöker lämna honom sen, så kommer han försöka hålla barnen kvar som gisslan. Mitt tips är att dumpa han med barna. Se det som en dyr läxa.. För du vill inte vara kvar där.