Inlägg från: flygrl |Visa alla inlägg
  • flygrl

Annonser!

Vet inte va du använder för enhet men jag surfar mest från min iPhone och har installerat adblockers som alltså blockar reklam. Innan jag gjorde det höll jag fan på bli galen av all reklam som la sig över det jag ville läsa osv. 

Jag använder två adblock-appar: AdGuard och Adblock Plus. Funkar fint imho.

Lycka till med komma in i nya FL! Jag tror du vänjer dig med tiden!

• flygrl
    Jhannis skrev 2023-04-17 16:01:46 följande:
    Ja jag får lära mig den nya FL och se vad som finns att göra. Men helt klart SAKNAR jag gamla FL
    Jo, jag vet att du och säkert en hel del andra saknar gamla FL. Det låter som den funkat bättre än "nya" som ju iofs redan fanns när jag blev medlem typ 2016.
    Men hoppas du stannar kvar och kommer in bra i nya FL. Jag är väl ingen expert men du får gärna fråga mig om det är nåt gärna via pm 😉

Hade du möjlighet köra nån annonsblockerare så du slipper all jobbig reklam på FL? 🤔
  • flygrl
    RaYzLeR skrev 2023-04-19 17:39:27 följande:

Jag hatar annonserna på Familjeliv. Snart är jag välkommen tillbaka till Flashback efter en tids avstängning.

Som sagt höll f*****g annonserna på driva mig till vansinne här på FL men löste sig med annonsblockerare typ.
    Så du va avstängd både här och på Flashback m a o? Starkt jobbat mannen haha.
Svar på tråden Annonser!