Otrogen fru
som när du ljög i den andra tråden att du hade gjort mångåriga studier i ämnet och ljög om vad statistiken bygger på, det var ditt val och det finns inget att skylla på men inget du vill stå för.
Gällande statistik:
min uppfattning är att det finns ingen säker statistik gällande det här ämnet. Jag har heller aldrig sett någon som har velat påskina att det skulle finnas någon säker statistik.
Jag förutsätter att otrohet rent generellt är vanligare än vad någon statistik visar, vilket jag grundar bl a på att med en rimlig sannolikhetsbedömning så är det väldigt många som aldrig blir kända, enligt mig sannolikt de flesta.
Medan de enda som skulle kunna ingå i en statistik är endast de relativt få som faktiskt blir kända.
Jag har under många år samtalat med flera som yrkesmässigt arbetar med relationer och problem i dessa, och jag har en närstående som arbetat med detta i snart 40 år.
Gällande statistiken och att den sannolikt visar alltför få så är i stort sett alla överens om detta.
En del av det jag beskriver i övrigt har jag också hämtat från erfarenheterna som dessa yrkesverksamma personer har samlat på sig,
och en del har jag bl a hämtat från mina egna mångåriga studier i ämnet.