hej vet inte hur jag svarar på alla tråd .
tack för era delning .
ja det stämmer allt var planerat noga , bokat resa till nån show med mina barn och de skulle sova på ett hotell sen tåg hon taxi till annan hotell . dagen innan resa säger hon att hon fick kontakt med gammal kompis som bor I ?..och de skull träffas jag börja blir misstänksam redan då, jätte konstigt att man kan känna och lukta otrohet , jag börjar att kolla på hennes väska som hon backat på natten och hittat nya sexiga under kläder som jag har aldrig sett , under resan blir jag tokig och misstänksam men lugn , under kvällen då var hon med honom kl 20.30 ringt hon och brättade att hon tillbaka på hotellet och mötet med sin vän var så där och hon ångra det,
ok många undrar varför sa jag inte till henne då vad jag känner, jo anledningen jag litade på henne 100% hon kan aldrig blir otrogen. inte hon .
när Hon kom tillbaka från resa haft jag koll på precis allt och då såg jag att hon tömmer sin handväska? fan det var nattlinne och trosor ., tänkt varför har hon de där ??och då bestämt mig att tar hennes mobil på natten när hon sover och upptäckt allt .
men hon säger att hon har ångrat detta då och ingen samlag har hänt, men vad gör man med en kille 3,5 Tim på ett hotellrum.