Inlägg från: Anonym (Been there done that) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Been there done that)

Otrogen fru

Alex 888 skrev 2023-04-15 12:35:15 följande:

hej vet inte hur jag svarar på alla tråd .
    tack för era delning .
    ja det stämmer allt var planerat noga , bokat resa till   nån show  med mina barn och de skulle  sova på ett hotell sen tåg hon taxi till annan hotell . dagen innan resa säger hon att hon fick kontakt med gammal kompis som bor I ?..och de skull träffas  jag börja blir misstänksam redan då, jätte konstigt att man kan känna och lukta otrohet , jag börjar att kolla på hennes väska som hon backat på natten och hittat nya sexiga under kläder som jag har aldrig sett , under resan  blir jag tokig och misstänksam men lugn , under kvällen då var hon med honom  kl 20.30 ringt hon och brättade att hon tillbaka på hotellet och mötet med sin vän var så där och hon ångra det, 

ok många undrar varför sa jag inte till henne då vad jag känner,  jo anledningen jag litade på henne 100% hon kan aldrig blir otrogen. inte hon .

när Hon kom tillbaka från resa haft jag koll på precis allt och då såg jag att hon tömmer sin handväska? fan det var nattlinne och trosor ., tänkt varför har hon de där ??och då bestämt mig att tar  hennes mobil på natten när hon sover och upptäckt  allt .
    men hon säger att hon har ångrat detta då och ingen samlag har hänt, men vad gör man med en kille 3,5 Tim på ett hotellrum.

Hej TS,

Jo dom knullade Garanterat! En otrogen talar bara om det absolut nödvändigaste! Eller tror du dom spelade monopol?? 

Alltså hon planerade att vara otrogen och sen hittade en man. Vad händer nästa gång hon får en ny trevlig ung kollega? Springer på en gammal kompis eller x??

Gör dig själv en tjänst och lämna. Den kvinna du en gång träffade finns inte längre...

Var i en liknade situation. Förlät och ville fixa. Tog på mig all skuld. Sen lämnade min fru mig iallafall. Och tacka fan för det! Aldrig sett tillbaka på det förhållandet! Dock träffas vi då vi har delad vårdnad. 

Hon ångrade sig sen och gör det än idag. Det har gott 10 år. Jag har inte ångrat mig en sekund. Jo jag ångrar att jag var en sån mes som ville förlåta. Inget illa ment, jag är bara fortfarande bitter på mig själv för att jag inte lämnade först. 

Lycka till, det finns ett hav av bättre lämpade kvinnor till dig. 

Anonym (Beenthere) skrev 2023-04-14 22:13:32 följande:

Du ska avgöra hur du känner, både för din fru och för otroheten. Du ska inte lyssna på andra för de som svarar är såna med dålig självkänsla och som ser separation som enda utvägen. 

Jag ville förlåta min fru när hon var otrogen! I efterhand har jag förstått att mitt självförtroende / självkänsla var i botten. Det var därför jag ville förlåta. 

Jag skulle också vilja påstå att det är LITE skillnad på om ens partner är full en kväll, kanske på affärsresa, när en frestelse dyker upp. Typ hade kakan inte funnits där hade jag aldrig varit sugen. 

Jämfört med, undrar hur det skulle vara att knulla en annan man? Jag tror jag ska skapa ett hemligt konto och sen LETA UPP lämplig man att knulla skiten ur. Efter jag har hittat mannen ska jag se till att ljuga och lura min man så han inte vet något. 

Precis som det finns en skillnad på vållande till annans död, dråp eller överlagt mord. 
    Anonym (Beenthere) skrev 2023-04-17 19:45:46 följande:
    Människor gör fel och misstag hela tiden, som drabbar partnern. 
    Att leta upp en annan man för att knulla bakom sin makes rygg är inte "ett misstag"... Skrikandes
Svar på tråden Otrogen fru