Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Kuggat uppkörningen 8 gånger !!!

Safmus0515 skrev 2023-04-13 21:41:59 följande:
    Tack för dina bra tips och råd. Jag kommer att följa ditt råd, och egentligen var det mitt eget fel att jag bara tänkte på mina uppkörningar när jag planerade mina körlektioner. Ett annat problem jag hade var att jag alltid undvek att köra bil under rusningstid och i stressiga situationer.
    Jag tror det är ett rätt så vanligt problem att man både från elev, körskolans och privat handledares håll fokuseras för mycket på att klara uppkörning snarare än att lära folk att köra bil.
  • Tom Araya
    QAnon skrev 2023-04-13 22:00:37 följande:
    Så körskolan sa att de inte rekommenderade uppkörning eftersom de tyckte du behövde fler lektioner och inte var redo? Varför valde du att göra uppkörningen ändå?
    Så gjorde jag också. Jag tog en lektion för att få körskolans uppfattning och de tyckte jag skulle köra typ 7 lektioner till eller det dubbla privat.
    Visserligen kuggade jag första uppkörningen, men klarade på andra. Jag gjorde värnplikten då, så jag hade inte tid att övningsköra något. Blev kanske några få gånger med pappa någon helg bara.
Svar på tråden Kuggat uppkörningen 8 gånger !!!