Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Inte medbjuden till ex

Katten8 skrev 2023-04-13 08:18:11 följande:

Tack för input, känner att jag har fastnat lite i all min kränkthet... 
    Tilläggas kan att vi är särbo, men planen på bröllop finns men att vi fortfarande kommer att vara just särbos. 
    Jag hade hoppats på en reaktion från min partner som hade visat att det inte bara är jag som tycker att det är konstigt... Sen får ju en person bjuda vem den vill på sin fest men jag saknar som sagt reaktionen

Inga respektive var ju bjudna på EXets fest bland de som var bjudna, det skrev du i din TS.
    Så på vilket sätt var det kränkande emot dig?

Och hur anser du att din särbo skall reagera, för din räkning, när han vet att "inga respektive" är bjudna på EXets fest, bland dem hon har bjudit.

Tycker du tänker, reagera och tänker konstigt.
    Det är ju knappast riktat till dig personligen, när det aldrig var riktat mot dig alls som person med "inga respektive".

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    EnAnonumius skrev 2023-04-13 08:57:48 följande:
    Inga respektive var ju bjudna på EXets fest bland de som var bjudna, det skrev du i din TS.
    Så på vilket sätt var det kränkande emot dig?

Och hur anser du att din särbo skall reagera, för din räkning, när han vet att "inga respektive" är bjudna på EXets fest, bland dem hon har bjudit.

Tycker du tänker, reagera och tänker konstigt.
    Det är ju knappast riktat till dig personligen, när det aldrig var riktat mot dig alls som person med "inga respektive".
    *Tycker du tänker, reagera och resonerar konstigt.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Inte medbjuden till ex