• Tom Araya

Mediedrevet mot Carola.

Nu går det ett mindre mediedrev mot Carola efter hennes uttalande om utvecklingen i samhället vad det gäller våld och kriminalitet.

Efter kritiken ? Carola ber om ursäkt och skyller på tidning (familjeliv.se)

Efter mediernas kritik har Carola nu bett om ursäkt för uttalandet.
    Men behöver hon verkligen det?

Hur utvecklingen ser ut är väl ändå rätt uppenbar idag och även att den har påverkats av svensk immigrationspolitik!?

Det är väl ändå uppenbart vad Carola menar och att hon inte pekar ut hela gruppen invandrare som skyldiga?
    Kan vara en bild av text där det står ?DET VIKTIGA AR INTE VAD DE SÄGER, UTAN SAMMANHANG I DU VILKET HANG MISSTOLKA ATT DET?

• Svar på tråden Mediedrevet mot Carola.
  • Anonym (Karl-Åke)
    nihka skrev 2023-04-13 20:18:58 följande:
    Den obekväma sanningen är att alla inte är religiösa och det är inte så klyftigt att utgå från det. Vad det för svårt att räkna ut?
    Få se nu, menar du att jag eller Carola eller du utgår ifrån att alla är/inte är religiösa - och det antagandet inte är klyftigt, eller är det sanningen om det?

• nihka
    Anonym (Karl-Åke) skrev 2023-04-13 20:52:41 följande:
    Få se nu, menar du att jag eller Carola eller du utgår ifrån att alla är/inte är religiösa - och det antagandet inte är klyftigt, eller är det sanningen om det?
    Nä, du ser inte alls.

Läs om inlägget du svarade mig först på. Och tänk sedan.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Tom Araya
    nihka skrev 2023-04-13 20:18:58 följande:
    Den obekväma sanningen är att alla inte är religiösa och det är inte så klyftigt att utgå från det. Vad det för svårt att räkna ut?
    Har hon sagt att alla invandrare är religiösa eller är det en tolkning?
  • Anonym (Nuder)

Drevet går såklart. Klantigt och dumt uttryckt, men det är ju uppenbart att Carola inte har något generellt mot invandrare. Alex passar alltid på medialt att dissa någon, det är så han skapar sig utrymme i media.

Sen är det en märklig tid vi lever i. Man får inte säga ett ont ord eller kritisera invandrare, homosexuella, funktionsvarierade, kvinnor, barn, trans, ickebinära, barn mm men vita män går bra. Dom är alla potentiella våldtäktsmän, våldsverkare, upprätthåller orättvisa maktstrukturer, är avskydda incels mm .. där är det ok att generalisera så det sjunger i kalsongen.

• Anonym (Fakta i frågan)

Jag tycker inte man kan säga ?kom och lev som ni vill i vårt land?. Det är inte fegt att värna Sveriges traditioner och sjunga ?Den blomstertid? på skolavslutningarna. Ibland blir jag helt förtvivlad över utvecklingen. Vi ser ju resultatet,

Svar på tråden Mediedrevet mot Carola.