• Anonym (Slick)

Slickad

Hej, jag och min kille har väldigt bra sex och vi klickar nästan på alla plan..Men när han slickar mig så slickar han endast på min klitoris..Jag fullkomligt älskar att bli slickad över hela fittan, runtom och i och kanske ner mot anus..Älskar att känna hur han blir kåt av det och att han äskar min smak.. Problemet är att han verkar tycka att det är äckligt att slicka längre ner än på klitoris och jag har svårt att förstå..Är suupernoga med hygien och skulle aldrig låta han gå ner på mig om jag inte var nyduschad så tror verkligen inte att jag smakar äckligt, har även frågat och han säger nej. 

Så min fråga är lite riktad till er killar, är det vanligt att ni inte vill slicka under klitoris? Är det äckligt? Har ni några tips på hur jag kan få han att vilja slicka hela min fitta? 
  • Svar på tråden Slickad
  • Anonym (Pitalet)

Jag tycker att det är härligt, även härligare att slicka neråt och hamna in också. I vaginan kan smaka lite surt också. Man blir van och kan inte utan. Men jag valde detta självmant.

• Anonym (Aslicker)

Tjejen var svin nojig med att jag inte fick vara någon annanstans än klitan, ju mer vi höll på destu mer uppskattade hon att slickad över hela fittan. 

Bakåt var fortfarande forboten, någon gång när hon var som kåtast så masserade jag hennes ben/rumpa tills jag var vid analen. Då var hon så kåt att hon gav sig hän fullständigt, slutade med att jag både slickade och pullade henne i röven samtidigt och hon skrek ut sin orgasm. 

Dessvärre har hon ändrat sig igen efteråt trots att hon kom som aldrig förr när jag fick henne att komma på det sättet. 

Så det finns tjejer som är åt andra hållet också.. 

• Osynlige jag

Han kanske tror att det bara är på klittan du känner njutning! Var inte rädd för att prata med honom om det ^^

• Tom Araya
    Anonym (Slick) skrev 2023-04-12 20:27:29 följande:
    Slickad
    Hej, jag och min kille har väldigt bra sex och vi klickar nästan på alla plan..Men när han slickar mig så slickar han endast på min klitoris..Jag fullkomligt älskar att bli slickad över hela fittan, runtom och i och kanske ner mot anus..Älskar att känna hur han blir kåt av det och att han äskar min smak.. Problemet är att han verkar tycka att det är äckligt att slicka längre ner än på klitoris och jag har svårt att förstå..Är suupernoga med hygien och skulle aldrig låta han gå ner på mig om jag inte var nyduschad så tror verkligen inte att jag smakar äckligt, har även frågat och han säger nej. 

Så min fråga är lite riktad till er killar, är det vanligt att ni inte vill slicka under klitoris? Är det äckligt? Har ni några tips på hur jag kan få han att vilja slicka hela min fitta? 
    Du måste våga tala om hur du vill ha det.

Det är inte ovanligt bland kvinnor att föredra stort fokus på klitoris när de får oralsex. Men alla är inte lika och tycker om lika. Dina personliga preferenser har du själv ansvar för att uttrycka.

Personligen har jag inget emot att slicka hela fittan och även mellangården och runt anus, om hon sköter sin hygien. Men även här har vi olika smak.
    Du kan lätt själv kontrollera din fittas status, att den är ren, frisk och i balans genom att dra med fingrarna i skåran och sedan lukta och smaka på fingrarna. Svampinfektion/rubbat PH-värde kan få den att lukta illa även om hon sköter hygienen.
  • Anonym (HH)

Min man slickar aldrig något annat än klitoris och jag vill absolut inte att han inte ska göra något han inte är bekväm med. Men vi har inte pratat om det, jag anar bara att han inte tycker det är så häftigt och jag klarar mig alldeles utmärkt. 

• Kobbe22

Är nog många killar som inte gillar att slicka och många tjejer som inte vill suga men jag gillar det

• Anonym (.)

Jag är tjej men min kille slickar hela, utan att jag ens ber om det. Han älskar det & verkar tycka att de är väldigt gott! Så de finns många som tycker om det & de verkar ju lite konstigt om han skulle tycka de va äckligt?

• Dekadensen

Självklart slickar man överallt där det uppskattas även anus. Så kan inte alls relatera till din partner.
    Men har du uttryckt hur du vill ha det?
    Kommunikation brukar lösa det mesta. 
    Lycka till 😊

• Anonym (HH)

Varför verkar det konstigt?

Anonym (.) skrev 2023-04-13 20:41:50 följande:

Jag är tjej men min kille slickar hela, utan att jag ens ber om det. Han älskar det & verkar tycka att de är väldigt gott! Så de finns många som tycker om det & de verkar ju lite konstigt om han skulle tycka de va äckligt?

• Anonym (Go gubbe)

Självklart så skall hela fittan slickas.

• Anonym (Kommunicera)
    Anonym (Go gubbe) skrev 2023-04-14 09:36:43 följande:

Nej, definitivt inte /kvinna 
  • Ept66

Vej. Jag slickar allt. Hela fittan och hemskt gärna hela analen också 
    jag blir störtkåt av att se mig kvinna bli helt till sig. Ju mer jag slickar desto kåtare blir vi båda. 

• Ept66

Vej. Jag slickar allt. Hela fittan och hemskt gärna hela analen också 
    jag blir störtkåt av att se mig kvinna bli helt till sig. Ju mer jag slickar desto kåtare blir vi båda. 

• Anonym (Man och make)
    Anonym (Aslicker) skrev 2023-04-13 00:34:53 följande:

Tjejen var svin nojig med att jag inte fick vara någon annanstans än klitan, ju mer vi höll på destu mer uppskattade hon att slickad över hela fittan. 

Bakåt var fortfarande forboten, någon gång när hon var som kåtast så masserade jag hennes ben/rumpa tills jag var vid analen. Då var hon så kåt att hon gav sig hän fullständigt, slutade med att jag både slickade och pullade henne i röven samtidigt och hon skrek ut sin orgasm. 

Dessvärre har hon ändrat sig igen efteråt trots att hon kom som aldrig förr när jag fick henne att komma på det sättet. 

Så det finns tjejer som är åt andra hållet också.. 

Klockrent. Känner igen oss mycket i detta.

Min fru uppskattar numer att jag skickar överallt men rumpan är no-no. Fast nån gång när upphetsningen varit tillräcklig har hon inte protesterat med ett finger i rumpan och det har nog absolut bidragit till nya höjder för henne. Jag jobbar vidare att få ägna mig åt att slicka hela könet och närma mig rumpan också med tungan.

Prata med honom och förklara hur du vill ha det - är han smart och angelägen om att du ska få det så bra som möjligt så bör han vara lyhörd rimligen. 
    Lycka till!
  • Anonym (Överallt)

Jag älskar att slicka min frus fitta. Den smakar gott och jag är överallt. Har inga problem att gå längre ner. 
    Vad svarar din kille när du ber honom att gå längre ner?

• Anonym (HH)
    Anonym (Go gubbe) skrev 2023-04-14 09:36:43 följande:

Beror ju även på vad kvinnan vill. 
Svar på tråden Slickad