Slickad
Anonym (Aslicker) skrev 2023-04-13 00:34:53 följande:
Tjejen var svin nojig med att jag inte fick vara någon annanstans än klitan, ju mer vi höll på destu mer uppskattade hon att slickad över hela fittan.
Bakåt var fortfarande forboten, någon gång när hon var som kåtast så masserade jag hennes ben/rumpa tills jag var vid analen. Då var hon så kåt att hon gav sig hän fullständigt, slutade med att jag både slickade och pullade henne i röven samtidigt och hon skrek ut sin orgasm.
Dessvärre har hon ändrat sig igen efteråt trots att hon kom som aldrig förr när jag fick henne att komma på det sättet.
Så det finns tjejer som är åt andra hållet också..
Min fru uppskattar numer att jag skickar överallt men rumpan är no-no. Fast nån gång när upphetsningen varit tillräcklig har hon inte protesterat med ett finger i rumpan och det har nog absolut bidragit till nya höjder för henne. Jag jobbar vidare att få ägna mig åt att slicka hela könet och närma mig rumpan också med tungan.
Prata med honom och förklara hur du vill ha det - är han smart och angelägen om att du ska få det så bra som möjligt så bör han vara lyhörd rimligen.
Lycka till!