• Anonym (Slick)

Slickad

Hej, jag och min kille har väldigt bra sex och vi klickar nästan på alla plan..Men när han slickar mig så slickar han endast på min klitoris..Jag fullkomligt älskar att bli slickad över hela fittan, runtom och i och kanske ner mot anus..Älskar att känna hur han blir kåt av det och att han äskar min smak.. Problemet är att han verkar tycka att det är äckligt att slicka längre ner än på klitoris och jag har svårt att förstå..Är suupernoga med hygien och skulle aldrig låta han gå ner på mig om jag inte var nyduschad så tror verkligen inte att jag smakar äckligt, har även frågat och han säger nej. 

Så min fråga är lite riktad till er killar, är det vanligt att ni inte vill slicka under klitoris? Är det äckligt? Har ni några tips på hur jag kan få han att vilja slicka hela min fitta? 
  • Svar på tråden Slickad
  • VackraFlicka
    Anonym (Slick) skrev 2023-04-12 20:27:29 följande:
     Har ni några tips på hur jag kan få han att vilja slicka hela min fitta? 
    Säg åt han hur du vill ha det helt enkelt. Säger han nej, så finns det andra killar som skulle älska att slicka dig!
    Det är inte jag som är omogen, det är du som är en bajskorv!
  • Anonym (H)

Låter som han är oerfaren och inte så bra på att läsa signaler och vara lyhörd.
    Det enklaste är ju faktiskt att du berättar för honom hur du vill ha det!
    Han kommer säkert bara bli glad för att han får se dig njuta ännu mer! 

• Gävleman51

Om han älskar din smak så borde han älska att leka med tungan i dig och över hela fittan, men om han inte gillar smaken så kommer han att hålla sig runt klittan.
    Jag gillar smaken och känslan av att slicka en fräsch tjej, kvinna och slickar gärna blygdläppar, insidan och ner mot anus.
    Men alla är olika.

• Anonym (Kvällsmys)

Är du en man som vill gosa till det lite på kvällskvisten och vill läsa nån form av porrnoveller? Lite väl detaljerat formulerat för att en kvinna som ber om råd ska ha skrivit det.
    Är du mot all förmodan kvinna så testa att prata med honom?? Ni kvinnor ska ju vara bra på det?

• Anonym (Svensson)

Om man verkligen älskar den personen som man är tillsammans med och man vill dela sitt hela liv med så är det väl ingenting som är äckligt..

• Anonym (Anonym2)
    Anonym (Svensson) skrev 2023-04-12 21:09:33 följande:

Om man verkligen älskar den personen som man är tillsammans med och man vill dela sitt hela liv med så är det väl ingenting som är äckligt..

Låter rimligt, men vet av egen erfarenhet och hört av andra att det finns mer än en fru som avbryter avsugningen och börjar runka när det är dags att komma.
  • Anonym (Que?)

Hur ska du ha det? Blir han kåt och älskar din smak eller tycker han det är äckligt? Bättre kan du i ditt försök att verka trovärdig. 

• Anonym (Olika)

Alla män verkar inte gilla att slicka hela fittan, utan håller sig där uppe på klittan. tror att klittan-männen egentligen inte är så förtjusta i att slicka men gör det för att de vet att många kvinnor gillar det.

• Anonym (Kommunicera)

Har du sagt det till honom då? Jag är kvinna, är inte jätteförtjust i att bli slickad alls men om jag ska bli det vill jag bara ha tunga på klitoris- absolut inte runtomkring 

• Anonym (Nej tack)

Vill inte slicka Hela. För vått, smakar inte gott. Absolut inte ner mot anus. nej tack! Vill du skicka honom nära anus om han är nyduschad? Och helt våt?

Svar på tråden Slickad