Kan test visa fel?
Hej, som rubriken lyder så undrar jag om test kan visa negativt men egentligen det är positivt, jag har ganska jämn eller regelbunden mens cirkel eller vad man nu kallar det, kan skilj nån dag här o där brukar ha 29-31 dgr, håller väldigt mkt koll haft en app flera år tillbaka jag varje månad lagt in.
Men jag har nu inte fått min mens och är på dag 39, jag har tagit test vid 2 tillfällen, tog 2 digitala båda visade ?inte gravid?
Jag har varit gravid tidigare så vet hur det känns men har inga direkt symptom är bara mer trött än vanligt typ inga ömma bröst ingenting.
har haft som mensvärk till och från så tänk okej nu kommer mensen men ingenting har kommit, jag är hundra att jag inte kommit in i klimakteriet då jag är 21.
tänkte gå och kolla upp men läste att man ska kontakta läkare om man inte fått den på flera månader, tänkte även gå köpa ägglossnings test för vet dom reagerar på mens.
nån som vet vad det här kan vara?
kan test visa fel, kan det vara nått annat som spökar i sånna fall vad? Borde jag söka vård direkt? har inte haft några stora föräändringar i livet eller stress, äter normalt inte gått ner massa i vikt, lever helt som förut inga ändringar.