Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Maj 2023

Tack men jag tror verkligen att detta betyder att de inte är något! Jag har alltid kunnat se tydligt på grafen om jag är gravid! Båda mina graviditeter har varit så, så känner mig ganska säker! men hoppas de går för dig❤️❤️

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-10 06:55:28 följande:

Syskonförsök ge inte upp hoppet, vad som helst kan hända. Förstår känslan och uppgivenhet men vissa grafer håller ju sig precis ovanför coverline ❤️ Ge inte upp ❤️

• Syskonförsök

Spännande! Men blir det inte starkare kan de vara kemisk graviditet! Det har hänt mig tre gånger under våra försök för syskon! :( håller tummarna för juni!

SeptemberB skrev 2023-05-10 06:56:57 följande:
    Vi får komma igen i junitråden! 

Jag har tagit ett test varje dag med One step graviditetstest. Tre av fyra av dem har visat svaaaaaaaaaaagt streck som ändå fastnar på bild. Tog även rfsu igår och tycktes ana en skugga, men tror det bara är inbillning och har fått spökstreck på dem tidigare!

Är på äl+11 nu så tror inte det blir något den här gången utan satsar på juni 😊
  • Syskonförsök

Så fint inlägg!! 

jag hoppas på ett temp hopp imorgon även om de känns kört! Men utan ett imorgon så tar jag det definitivt! Proffs vet jag inte men som ni ser på mina grafer har jag väldigt tydligt skiftning i temp när ägglossning är och koll på hur temperaturen är sen! Plus att jag som sagt tydligt sett mer ökning vid plus!

Anonym (MiniRodini) skrev 2023-05-10 17:12:38 följande:

Jag tror den senaste Apple Watchen även mäter temp, så om man ändå har planer på att köpa en sån så är ju det smidigt Tungan ute Men de är ju inte helt gratis?

Syskonförsök, jag håller tummarna iaf, it ain?t over until it?s over, men som andra skrivit så känner ju du såklart din kropp bäst och du verkar även vara ett temp-proffs! Hjärta Tack för att Du stannar i tråden iaf! 

Stort Grattis till Er som plussat! Så kul att det redan blivit så många pluss i tråden! 

Och jag beklagar att mensen dykt upp hos några här inne, alltid lika ovälkommen. Och kemiska graviditeter, fy sjutton så lurad man blir. Ta den tid Ni behöver för att sörja och va besvikna på livet? 

Men allas vår tid kommer, jag väljer iaf att tro det Hjärta

• Syskonförsök

All kärlek och lyckönskningar ❤️

Ellika123 skrev 2023-05-10 17:36:16 följande:

Jag plussade 27/4 och är inne i vecka 6 nu (om allt nu går som det ska där inne, håller alla tummar och tårHjärta) och jag kollar denna tråd varje dag innan jag plussade och gör det fortsatt nu efter att jag plussade. Jag tycker det är en samling av helt fantastiska kvinnor som stötta varandra i upp- och nedgång, så jag känner mig på riktigt ärofylld av att få vara en del av denna samling fina kvinnor. 

Jag håller alla tummar och tår på fler plus i tråden, vill er alla så himla väl! 

• Syskonförsök

Det kan släppa samma dag om en fångade stegringen sent. Egentligen kanske stegringen kom kort efter gårdagens, eller inatt eller så. Då kan det släppa idag/ikväll/nu/inatt. För mig var det så denna gång. Jag fångade stegringen sent och såg på temp att ägget släppte samma dag. 

vilket försök är du på nu Barba? Har för mig om att de är syskon ni försöker få eller kommer jag ihåg fel?❤️ hopps innerligt det tar sig nu istället! Sexa på!!

Barbrastreisand skrev 2023-05-10 20:05:20 följande:
    Testet var något starkare idag (nedersta bilden) och jag känner av jääättemycket från min högra sida! Men kan ägget redan släppa nu samma dag som testet blev starkast?!
    Fick även tid till fertilitetsutredning idag. Samma dag som misstänkt BIM. Drömmen är att få avboka den tiden och plussa istället :')
  • Syskonförsök

Nejdå de är säkert bara ett ägg.❤️ en ordentlig ägglossning! Okej men ni lägger alltså pengar på utredning privat då? ❤️

Barbrastreisand skrev 2023-05-10 20:37:27 följande:
    Jag tänkte också den tanken! Har hållt i sig i någon timme nu, vet inte sist jag hade såhär pass mycket värk börjar bli orolig om det inte är en cysta som spökar nu.. 
    Ska jag vara helt ärlig så har jag tappat räkningen, försök 12?13? Ja precis vi har ett barn sedan tidigare så vi försöker få till ett syskon nu. Vi har varit på latsidan med sexandet men fick till igårkväll och planerar även ikväll. Tack ska du ha❤️ Önskar detsamma till dig❤️
  • Syskonförsök

Åh skönt att höra från dig! då håller vi tummarna att de snart är ägglossning och får följa dig❤️❤️ 

tack söta du! Jag hoppas innerligt tempen ökar imorgon och jag får uppleva ett plus igen. De var sååå jobbigt att ha elva försök i bagaget bara för att bli snuvad på det igen med tidigt missfall. Nu är jag så redo att få en bebis som vill stanna.❤️ Maken längtar så mycket mer nu också och har verkligen gjort allt för att optimera sina simmare denna gången så hade varit så kul om det gav något. Men vi får se! 

Foodie92 skrev 2023-05-10 21:47:25 följande:

Alltså hur gulliga är ni inte trefaldigmästareikärlek och syskonförsök som frågar efter mig 🥺❤️

Stort grattis till alla som plussat !

Jag har hållit mig undan FL lite bara denna gång, väntar på ÄL har ju längre cykel så min bim är 1 juni 😊 förhoppningsvis har jag ÄL nästa vecka (då jag är på resande fot denna vecka). Så nu hänger jag med er igen, de va skönt att ta en liten paus utan att tänka på "baby making". Vet att jag skulle sluta upp med att googla hur man kan optimera chanserna haha..

Jag ska ta upp tempandet i helgen igen för tog en paus där med.

Syskonförsök: ge inte upp än de kan öka 😊❤️

• Syskonförsök

Men oj? de låter minsann som en cysta eller något! Jag har aldrig någonsin haft så ont!

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-10 21:47:43 följande:

Barbrastreisand förra månadens äl var samma för mig minsta rörelse gjorde så ont att jag nästan ville kräkas. Satt på en skoter 45 minuter dagen då jag hade äl och jag grät i varje kurva då jag var tvungen parera med kroppen 😱 Om det inte går över med smärtlindring/värmekudde kanske det kan vara klokt ringa och rådgöra med jourmottagning/akuten. Hoppas det bara är en stark äl ❤️

• Syskonförsök

Fattar! Jag har själv varit inne på tankarna, därför frågan men nu plussade vi ju ändå senast trots tidigt missfall så nu vet en åtminstone att de går. Bara livrädd att de igen ska ta 11 nya försök?. 

Barbrastreisand skrev 2023-05-10 21:55:03 följande:
    Det hoppas jag :') Jag fick remissen skickat från en läkare i samband med ett besök och de tog emot den efter att ha ringt upp mig. Själva kliniken är liten men privat som hjälper kring fertilitet. Vet inte riktigt hur förloppet kommer bli, om vi ska bekosta det själva osv lär vi få information om. Men då handlar det ju om undersökning/behandling som kan göras som inte är ivf ! 
Svar på tråden BIM Maj 2023