Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

Idag på äl +7 gick min temp ner från 36,9 - 36,6.
    Har inga symtom på varken pms eller plus. Har dock en himskans massa ligamentsmärtor och är riktigt svullen om magen, till och med i stillasittande. Oklart hur det kommer sig. 
    Har sånt ofantligt testbegär men ska hålla mig till efter bim, det har jag bestämt 😊

Nu har jag haft ihållande molvärk sedan igår, inte super påtaglig men den är där 😱 En liten ökning av temp idag och känner mig lite yrslig..
    Säkert bara inbillning som vanligt men denna molvärk går ej ta miste på

Malmötjej håller verkligen tummarna för antigen plus eller mens snart för dig! Min molvärk håller i sig men pmsen börjar göra sig till känna nu så risken är stor att mensen kommer på utsatt dag. Brösten har börjar ömma med, som alltid innan mens. 

Barbrastreisand håller verkligen tummarna för dig! Det låter positivt 😍 Jag har avsaknad av PMS, är ständigt sugen på att äta allt möjligt,haft molvärk sedan typ äl +7 samt en del yrsel och huvudvärk. Jag kan ha plussat svagt idag men det är ingenting jag tror på utan jag avvaktar nu någon dag och tar nytt test närmre bim. 

Kawai hur pass starkt plussade du på äl+11? Och vilket test använde du? 😊

Mina symtom: främst molvärk och ont i ligament er från drygt äl +7, yrsel som kommit och gått (främst äl +8-9), huvudvärk, ökad energi och utebliven pms!

Min kurva kommer här:

Tack snälla för alla gratulationer ❤️ Så fina människor ni alla är! Önskar vi kunde hitta något ställe att fortsätta hålla kontakten med varandra efter att alla plussat. Misstänker att min aktivitet här lär gå ner en del även om jag självklart kommer kika in och se hur det går för alla emellanåt 🥰

Lina jag plussade på äl +12/bim - 3, testade svagt positivt igår men knappt skönjbart streck. ❤️

Svar på tråden BIM Maj 2023