Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM Maj 2023

Jäklar så lång tid 😂 Då börjar man fundera direkt vad man gjorde i februari 😂😂 
    Bara vänta och se, och hoppas på det bästa 😎 

Syskonkärlek gillar din inställning ❤️ det är bara vänta och se 🥰
    Jag vaknade med världens mest ömma bröstvårtor, såklart börjar man fundera men jag VET ju att det är högst omöjligt att ha symtom på äl +4. Kanske kan bero på ny bh som inte sitter som den ska. Men jag har aldrig ömma vårtor, så självfallet börjar man fundera 😂😜

Miloor nämen så spännande!!! Då kanske man kan hålla hoppet uppe 😍
    När har du Bim? Håller tummarna för oss!
    Bifogar dagens graf så ni får se, tempen har aldrig varit så här stabil 🤷?♀️ Vet inte om det är bra eller dåligt 😜

Foodie92 jag relaterar, det är kul att ha dig tillbaka! Kanske vi skulle ta och hålla kontakten någon annan stans? Känns som att vi följ varandra så länge nu 🥰 Samma med dig syskonförsök ❤️

Milor jag har bim 23 👏 Spännande!! Håller tummarna för dig 🥰🥰

Hur går det för alla? Får vi några plus idag? 😍
    Jag vaknade med en temp på 36,96 (hösta någonsin om jag ej vart sjuk vill säga). Inga särskilda symtom annat än lite molvärk typ. Blir spännande att se vad som sker med tempen kommande dagar 👏👏😊

Ja jag hoppas också på plus för dig septemberb 😍👋

Vi får ju se vad morgondagens temp visar, men jag håller tummarna att det är en stående höjning 😍😍

Syskonförsök ni verkar ju ha fått till det bra inför äl iaf, hoppas nu verkligen tempen tar ett ordentligt skutt upp 😍
    Jag har haft lätt molvärk under dagen och en nypande/strålande smärta. Nu har det avtagit men Moler till lite då och då. 🤷?♀️

Svar på tråden BIM Maj 2023