Har du ett behov av att trycka ner andra för att känna dig bättre själv?
Jag tycker naturligtvis inte att det är "övermaga" eftersom jag frågat två gånger utan att få svar. Du svarar däremot en massa annat som jag inte kunde bry mig mindre om.
Jag tycker naturligtvis inte att det är "övermaga" eftersom jag frågat två gånger utan att få svar. Du svarar däremot en massa annat som jag inte kunde bry mig mindre om.
För mig är det självklart att ingen enbart är snäll. Bevekelsegrunderna för när man tillfälligt upphör i vänlighet eller tillfälligt skjuts ut ur sitt eget rövhål varierar. Att antyda saker utan att kunna ge exempel på var man hämtar sin information är ryktesspridning.
Jag känner att jag behöver länka till tråden vi refererar till för att det ska vara möjligt för utomstående att göra en bedömning av sanningshalten i några påståenden om mig ovan.
www.familjeliv.se/forum/thread/82335327-okej-jag-fattar-du-hade-inte-kompisar-i-skolan
Om man vill fortsätta att diskutera den tråden eller det jag ville diskutera i tråden gör man det lämpligast i den tråden, och inte här. Här handlar det om ifall man har behov av att trycka ner andra.