Inlägg från: Anonym (Mx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mx)

Har du ett behov av att trycka ner andra för att känna dig bättre själv?

Anonym (Elva) skrev 2023-04-07 01:21:46 följande:
    AMEN, å andra sidan är det just ett nick som märks och gärna startar konflikter i trådar. Eller söker kontakt med div män härinne.
    Japp.. det finns ett gäng tanter härinne som har ett horn i sidan till oss män. Fast det är ju inte ologiskt att dom sökt sig just till detta forum. Speciellt en som står ut i sin iver att häckla och kasta skit. 

Jag försvarade även jag draken ett par ggr när jag ansåg att dom gått för långt.

Jag anser dock att man får acceptera att det blir lite spretigt i diskussionerna ibland. Det finns ju även vissa som känner sig påhoppade bara för att man har en annan åsikt.
  • Anonym (Mx)
    Anonym (Nä) skrev 2023-04-14 19:27:23 följande:

Kul om du upplever det så.

Jag tycker att de som är trångsinta och svart-vita är det i alla frågor. De som bara "känner" vad andra skriver istället för att läsa det beter sig likadant i alla trådar. De som gärna vill tala om att de är cuckolds, gillar stora kukar eller whatever gör det i alla trådar oavsett ämne. O.s.v.

Man kanske blir fintad i ett eller två dubbelanonyma inlägg, men sedan visar det sig vilken skribent det ligger bakom. 

Men det är nog svårare än man tror att veta vem personen är. Man tror sig veta, men det är långt ifrån säkert.

Jag har sett ett rejält gäng antydningar att kaffedraken ligger bakom så fort någon handlar om genus. Folk verkar tro att det inte finns fler som har liknande erfarenheter/åsikter angående genus och åldersskillnad. Det MÅSTE helt enkelt vara kaffedraken.
  • Anonym (Mx)
    Anonym (jadu) skrev 2023-04-15 07:24:49 följande:
    Jag ska erkänna att jag ibland stört mig lite på honom. Han är dock mer harmlös än de som trycker ner andra genom att uttrycka sig otrevligt i långa haranger mot dem som på minsta sätt ifrågasätter dem.
    Det finns såklart folk som stör sig även på dig och dina åsikter. Vi är alla olika och har olika perspektiv. Sen finns det ju dom som även håller med dig.

Det jag menar är att KD är långt ifrån ensam. Jag sympatiserar delvis med hans åsikter, men bara delvis. Det finns många därute som gör det, men här på forumet så är det många som verkar tro att om man har en åsikt kring KDs ämnen så är det han. Det bara måste vara så i deras värld.
Svar på tråden Har du ett behov av att trycka ner andra för att känna dig bättre själv?