Fröken Allvar skrev 2023-04-13 20:55:09 följande:
Tro mig, jag har ifrågasatt mig själv, och vet fortfarande inte om det är detta som delats. Det kan vara så att de här mailen inte ens är äkta också. Jag vet inte.
Anledningen att skydda är att det inte kommit några sexuella förslag från det hållet. Det finns inget att hänga ut, mer än olycklig kärlek.
Av de andra jag haft kontakt med på den här sidan nyår gissar jag av sättet att skriva på att en av dem är TS, som jag gillar, övriga är personer jag haft kortare kontakt med för att de försvarat mig i trådar på olika sätt och jag därför velat tacka, och sedan är det ett par personer som skrivit och frågat om jag tycker om godis och promenader = gissningsvis troll.
Jag förstår inte riktigt. Inga sexuella förslag från mannen, de är ihop/turturduvor som du kallar dem. Är du olyckligt kär i mannen? Det låter som uppgjort för drama och som att du gör bäst i att hålla dig borta från båda. Även mannen låter som en riktig dramaqueen om han lagt upp era mai.
Det låter trevligare med troll som pratar om promenader och godis. Jag/vi hoppas det löser sig till det bästa. Beklagar att du verkar hamna i något märkligt.