Meddelande borttaget
Inlägg från: Anonym (Deep down under)
|
-
-
Ja det har man verkligen gjort. Och när man dessutom läser om vilka anmälningar som hörsammas och vilka som ignoreras så blir det smärtsamt uppenbart att familjelivs moderatorer inte har något intresse av god ton, utan snarare stödjer denna typ av föraktfullt beteende vi sett i denna och många andra trådar. Det man får försöka komma ihåg är att de som har behovet av att trycka till andra på ett internetforum är inga stabila individer och mår sällan särskilt bra i sina egna liv. De är i grunden sina egna värsta fiender.Anonym (Förståelse) skrev 2023-04-13 19:17:25 följande:Ja, "kul" att en tråd man startar med frågan om vissa har behov av att trycka ner andra, utmynnar just i detta beteende. Man har upphört att förvånas när det gäller Familjeliv.
-
Åhh, projicering.. men du (eller ni) är inte särskilt bra på det, ni får öva lite på varandra. ;)Anonym (Per och Angelina) skrev 2023-04-13 20:32:07 följande:
Detta inlägg är en kopia av ett annat inlägg som skrevs och togs bort för ett tag sedan. Din åsikt är noterad, önskar en fortsatt fin dag och att vad som nu sitter på tvären rätar ut sig :)
Har för övrigt bara fått ett inlägg borttaget någonsin, och då för att det citerade ett inlägg som blev borttaget. Jag vet inte om det är det inlägget du menar men jag kan säkert även då ha tagit ställning mot någon mobbare, jag gillar inte mobbare och ni är ju några stycken, och ni verkar bannemig föröka er som böldpest, haha.
Jag önskar för övrigt även er två en fin kväll :) -
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget