Inlägg från: Anonym (l) |Visa alla inlägg
  • Anonym (l)

Har du ett behov av att trycka ner andra för att känna dig bättre själv?

Trycker bara ner troll eller personer som är falska och inte behandlat mig med respektFoten i munnen

• Anonym (l)
    Anonym (Förståelse) skrev 2023-04-04 20:06:47 följande:
    Jag respekterar och tar till mig. Jag tycker dock att vi alla kan försöka föregå med gott exempel. Lite att ta hänsyn till vad som står i reglerna. "Tänk på att det är en människa bakom skärmen".
    Vilket inte stämmer , långt ifrån alla är riktiga personer bakom skärmen
  • Anonym (l)
    Anonym (Host) skrev 2023-04-04 20:26:01 följande:
    Mm man känner igen några skribenter efter bara en par, tre ord fast nicken är olika. 
    Det går i skov med de där inläggen. Sjukast är de (den)  som utger sig för att bli illa behandlad i sitt förhållande och övriga blir helt förtvivlade och vill stötta den stackars ts. 
    håller med om att den är nog värst( förutom en som detaljerat berättade om sina olika självmordsplaner ett tag), jävligt jobbigt att den återkommit
  • Anonym (l)

Jag är inte snäll med folk som låtsas vara jättesnälla och sedan bokstavligen hotar en. Kan jag tröttna på det ibland med bitsk kommentar? Ja. Kan jag då få mer hot och påhopp från någon betydligt mer labil person? Ja.

• Anonym (l)

Förvånad över hur så många värnar om trollnick med x antal kopior som spammar ner forumet med liknande trådar och inlägg i andras trådar. Konstant. Tröttnar ibland, ny kopia eller OG återkommer. Det är inte en person bakom, tydligt om man läser inläggen utan flera som går igång på hur upprörda folk blir eller skrattar åt de som försöker hjälpa en vägg Tungan ute

• Anonym (l)

Och vad är detta för fjanterier om att kunna läsa mejl? Såklart inte även om familjeliv faktiskt blivit hackat flera gånger tidigare. Personen skriver att andra delat med sig av konversationer. Vilket vem som helst som fått en märklig konversation brukar göra.

• Anonym (l)
    Fröken Allvar skrev 2023-04-07 19:09:16 följande:

Jag är en person. Det har jag berättat tidigare men det är klart, vill man inte tro det så vill man inte. Jag har ett enda konto, som jag haft i ett halvår. Det stämmer att jag har använt olika nick. 
    Det kan ha varit någon som delat en konversation eller en påhittad, tänkte inte på det. Jag har avslutat vid sexuella förslag eller anspelningar. Det tycker jag är obehagligt, liksom tanken på att andra delat med sig av konversation för att de ansett den märklig. 

Kan du inte citera när du tror att det handlar om dig?

Men nej jag skrev inte om dig.

• Anonym (l)
    Anonym (Elva) skrev 2023-04-07 23:39:26 följande:
    Klart man inte kan. Gissningsvis är det personer som känner varandra som skärmdumpat Mail och annat och skickat för att visa. Det vet jag förekommit.

Precis och vad det än upprör folk så är det vanligt förekommande idag.

Jag orkar inte skicka vidare löjliga raggningsförsök härifrån men många har det som normaltillstånd, de visar från tinderkonvon, sms etc.

• Anonym (l)
    Spucks skrev 2023-04-11 06:41:44 följande:
    Jag håller med om att jag kan tycka att Fröken Allvar är lite konstig och kan vara irriterande. Men i alla fall är hon inte en feg jävel som sitter här dubbelanonymt och skriver skit om andra användare. Hellre 1000 av henne än 1 av dig!

Vad du vet.

Många med dubbelanonymitet är inte ett dugg mindre anonyma med sitt vanliga nick. Faller snabbt...

• Anonym (l)

Skönt ändå när folk tror att man mobbat bort troll. Att vara så naiv. De kommer snart tillbaka ska ni se.

• Anonym (l)
    Anonym (jasså) skrev 2023-04-11 17:32:28 följande:
    Ja de kommer nog alltid tillbaka men det kan nog vara nyttigt för dem att smaka på sin egen medicin då och då Flört
    Hilarious. Inte logiskt med tanke på vem jag syftar på heller. Denne får mycket mat varje gång.
  • Anonym (l)
    Fröken Allvar skrev 2023-04-11 17:23:27 följande:

Det är ingen av er som känner obehag av att samma person som engagerat sig mot förtal säger att jag finns på Dumpen? Det är verkligen fascinerande att hennes beteende hamnar på mig. 

Nej. För jag hade tagit det som vad det var= någon som fånade sig

Dina hot mot mig däremot var jävligt obehagliga. Men motsatt vad du brukar anklaga mig för har jag inga bevis för jag screenar inte via datorn.

• Anonym (l)
    Anonym (X) skrev 2023-04-12 21:50:29 följande:
    Hur kan det vara självförvållat att andra sprider hennes privata mail i en grupp? Och sedan tar upp att ni sett mailen i den gruppen? Hela den här tråden spårade ur till att bli snudd på mobbing. Känner inte till någon av de inblandade men det känns väldigt olustigt att se hur du och flera andra gaddat ihop er mot en person, oavsett vad personen bakom kontot gjort, för ni beter er inte särskilt trevligt heller. 
    Det är en person som sagt det. Personen kan driva eller vara vän med någon FA har skrivit till. Vem vet men inget som behövs ta allvarligt på.
Svar på tråden Har du ett behov av att trycka ner andra för att känna dig bättre själv?