Letrozol 2023
Hej!
förstår hur du känner, har också tänkt på hur det går för dig. Känns bra att ha dig att prata med utöver min partner och som är i liknande situation. Ledsen för att du kan relatera till tidigare relationer men det positiva är att vi då kan förstå varandra bättre. Jag fattade till slut att jag inte borde skaffa barn med den killen men jag va rädd för att jag inte kunde få barn, kändes nästan som att jag va i nån slags psykos. Gu så glad jag blev nu när du svarade :).
Va underbart att du fick utslag på stickorna och att ni också kunde få till det, ellerhur är det spännande! Jag har hört att det kan ta ett tag för kroppen att komma igång efter p-piller och minipiller, så din kropp behövde kanske bara en skjuts, en boost som du skrev!
nu får vi se vad våra prover säger till veckan eller nästa måndag. Kul att vi är ganska lika i tid :).
Jag tempar inte heller men jag har tänkt som dig att jag kör nästa, är lite för nyfiken för att hålla mig men tror samtidigt att jag bara blir fanatisk och analyserande (mer än vad jag redan är).
något mer som jag tänkt på till nästa gång är att använda menskopp efter sex för att hålla kvar de små rackarna så bra som möjligt. Vet inte om det hjälper men en barnmorska skrev att det inte finns någon forskning på det men att det samtidigt inte kan skada om man följer instruktionerna och inte har inne den för länge.
Vad det gäller gravtest så pendlar jag fram å tillbaka hur jag ska göra. den sista kuren då sonen kom till så väntade jag till några dagar efter bim då jag var så trött på att bli besviken. Men samtidigt så är det ju som det är och lyckan/besvikelsen kommer ju tids nog ändå. Jag har beräknad BIM den 26/4 tror jag och till helgen ska vi till Göteborg och gå på Koka där halva grejen är att dricka deras vinmeny till maten. Sååå kanske borde ta ett testa tidigt på lördag men känns ändå rätt tidigt. Ahhh va svårt jag vet inte!
Hur tänker du göra?