• Sam2023

Letrozol 2023

Stort grattis önskar er båda allt lycka i världen wow jag blir så glad för er skull. Jag gjorde precis ett gravid test som också visade positivt.Men jag vågar inte bli glad efter jag tog otrivelle spruta är idag på dag 13 sen jag tog den

• Sam2023

Ska göra det det verkar så att många lyckades bli gravid. Jag är så glad för er skull johho ni lyckades önskar er verkligen allt gott under hela graviditeten

• Sam2023

Hej på er jag plussade också idag.Super glad herregud kan knappt tro det johho jag är gravid 

• Sam2023

Tack så jättemycket elika123.Jag mår som vanligt.Lite tröttare ont i äggstockar magen när jag reser mig snabbt.Kissar oftare och dricker faktiskt mycket sen igår.Märkte att jag vaknar ganska tidigt innan kl.05.00 är jag vaken gjort så några dagar men somnar snabbt på kvällarna.Märkte flytningar är mer under några dagar mera.Jag tänkte ringa MVC onsdag och skriva in mig.

• Sam2023

Hej verkligen otroligt att vi 3 är så nära 🥰🥰🥰 Jag gjorde clearblue test och köpte strumpor och har lagt dem in liten paket.Min man blev super glad och trånar rann av glädje ❤                                          Har inte skrivit mig väntar också efter ultraljud. Har också laddat ner ett app som visar BF 6/1- 2024     Jag började mår illa och spydde igår kväll.Och har fortfarande lite ont då då när jag reser.Jag är even ganska trött men vaknar alldeles för tidigt så kl 04.00 vaknade jag idag.Hoppas verkligen att hela graviditeten kommer går bra för oss alla och att fler plussar 

• Sam2023

Hej Ellika123 .Jag har inte varit på ultraljud ska vecka 7 men fick inte nån tid än.Bra att du bokade privat ultraljud men till mig så dom varje gång att jag måste höra av mig när jag blir gravid eftersom dom vill kolla så att allt är bra i vecka 7.Jag mår inte alls illa har lite ont när jag reser mig lite snabbt från soffan stol sängen mm.Och öma bröst otroligt trött är jag också vaknar varje morgon kl.04.00 för att kissa och somnar inte mer.Denna oron har jag också blir så mycket jag tänker på och rädslan är nästan hela tiden i mitt huvud.Så du är inte ensam jag vågar inte bli jätte glad.Men jag försöker vara positiv och inte tänka på något dåligt men tanke kommer ånda:( .Jag håller tummarna för oss alla verkligen. Och så roligt att vi är så nära till och med 6 januari så kul 🥰🥰🥰 

• Sam2023

Hej på är allihopa det va länge sen! Hur mår ni ? Någon av er som gjorde ultraljud? Isfåll hur gick det ser allt bra ut.Fick ni höra hjärtljud? Jag ska imorgon på ultraljud oh va jag  längtar är i vecka 7 + 3 idag så få se hur det ser ut imorgon 

• Sam2023

Hej på är allihopa. Hur går det för er carol och Erika  har ni varit på ultraljud? Hur mår ni annars? Jag mår jättebra mår inte illa har lite ont i magen då magen och bebisen växer. Jag har varit på ultraljud allt ser bra ut.Lägger ut bilder på ultraljud om någon har lust så kan ni gärna gissa.Hoppas ni alla andra som försöker att nå guld ägget att ni snart lyckas.

Någon som har lust gissa kön jag är så nyfiken på kön nästa ultraljud i augusti 

• Sam2023
    Ellika123 skrev 2023-07-26 11:25:56 följande:

Hej Sam! Så himla kul att höra från dig :) Så oerhört kul att få se ultraljud på din skatt och att både du och barnet verkar må riktigt bra! 

Jag har rutinultraljud om 3 veckor, så jag ser fram emot att få se pyret därinne igen. Senast var i vecka 9 då vi gjorde tidigt ultraljud. Går in i vecka 18 imorgon och på mig ser man nu att jag är gravid, magen har blivit rund främst kring nedre delen av magen. I övrigt mår jag helt okej. Illamåendet och kräkningar har avtagit, numera mår jag främst illa när jag styrketränar eller när jag är hungrig. Har fått järntabletter då mitt järnvärde var ruskigt lågt, så den sprängande huvudvärk jag hade ett tag är tacksamt nog ett minne blott. 

Angående att gissa kön har jag ingen aning om vad man eventuellt kan titta på för att avgöra det på ett ultraljud, förutom om man nu uppenbart ser vad det är för kön om ni förstår vad jag menar :). Så jag vågar mig inte på en gissning! Vad säger din magkänsla att det är för kön? 

Min magkänsla säger att vårt pyre är en pojke, samtidigt som min sambo tror att det är en flicka. det är ju hugget som stucket, får se vem som har anat rätt:) 

Hej så kul att du svarade ! skönt att du inte mår illa längre och kräkningar er borta.Det verkar så att du mår bra och bebisen 😊 roligt att höra hoppas att det håller sig hela vägen.Ohh så roligt att magen redan syns.Järnbrist har jag också och jag har haft också ont i huvudet tar järntabletter nu och mår super bra.Du kan jätte gärna återkomma efter rutinultraljud och berätta vad det är för kön :) och det viktigaste att bebis mår bra! Jag har känsla på att det är en flicka.Men min man pojke.Men jag tittar mycket på bebis kläder till pojke jag önskar mig en pojke eftersom vi har 3 tjejer men bli lycklig över en till flicka med.
  • Sam2023

Jag har varit på ultraljud det är en pojke ❤️ Fick ni veta kön ?

Svar på tråden Letrozol 2023