Inlägg från: Anonym (Lycklig mamma till 2 pojkar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lycklig mamma till 2 pojkar)

Ni med två (eller fler), pojkar, vad har varit bäst?

Jag fick också en hel del otrevliga kommentarer när vår 2a var nyfödd från folk som tydligen inte förstår bättre än att inse att deras kommentarer är inget annat än fördomsfulla och onödiga för inte hade vi kunnat trolla så lillebror blev lillasyster ändå?

Fördelar är wow vi lyckades att få till 2 barn så vårt stora barn fick ett syskon Precis som vi önskade.

Mina killar är supertighta och storebror älsakr sin lillebror mest av alla människor i världen. 

De är smarta, roliga, underfundiga, kärleksfulla, kluriga, gosiga och bjuder in till deras hemliga inre  världar. 

Har än så länge inte annat än fantastiska häng med dem och vi är väldigt nära varandra, de är idag 13 och 10. 

Huruvida de kommer vilja fortsätta att umgås med mig återstår ju att se men än så Länge så känbs det iaf som vi har en stabil grund att stå på som förhoppningsvis gör att vi kan bygga vidare även när de blir äldre. 

om det Hade det varit annorlunda med döttrar har jag såklart ingen aning om men jag tänker att så länge man själv inte är inrutad i att ett visst kön ska bete sig på ett visst sätt så finns det frihet och möjligheter för allt. 

Svar på tråden Ni med två (eller fler), pojkar, vad har varit bäst?