Anonym (Villrådig) skrev 2023-03-26 18:29:09 följande:
Nu blir det sådär jobbigt igen.. Efter att i princip inte pratat med mig på 2 veckor eller i morse.. Var han idag när jag kom hem efter att ha varit borta hela dagen som vanligt, pratade på och var supertrevlig... Och då kommer tvivlen. Är det här rätt.
Fast jag vet att det är det, jag vet att det här lugnet inte kommer hålla för det har det aldrig gjort förut
Anonym (Villrådig) skrev 2023-03-22 22:00:50 följande:
Sur, less, rädd att jag ska fråga nåt han inte kan ge svar på.. Han avskyr konflikter och allt som gör att saker blir jobbiga för honom.. Och med saker innebär att jag ber att han säger till hans dotters pojkvän att han måste torka upp när han pissar utanför,(jag kan inte sägs till då blir det ett jävla liv) eller att jag påpekar att vi inte har ngr skedar att äta med... För han vet att han inte klarar av att få dottern att ens bära upp disken men han blir rädd när om hon bråkar och tar hellre en konflikt med mig där allt blir mitt fel för att jag inte vara var tyst
Ok, så han är tyst i två veckor? Låter som en helknepig person. Har dottern någon diagnos? Varför är han rädd för henne?