Inlägg från: Anonym (Spökad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spökad)

Ghostad direkt efter sex

Anonym (Oj) skrev 2023-03-19 18:20:07 följande:

Av vad du själv skrivit i din tråd:
    Saknar erfarenhet vid 31 års ålder.
    En penis som är klart under medel.
    Kommer snabbt.

Tror tyvärr att du har ditt svar bland dessa, eller alla dessa.

Ok, så många verkar eniga om att jag inte levererat sexuellt. Tacksam i så fall för tips på vad jag kan göra för att detta inte ska hända igen.
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-19 19:10:48 följande:
    Vet inte jag missförstått det du skriver, men som jag förstår det kan det ha gått flera dejter (åtta?) och ni fortsätter att träffas, men det är efter sex du blir ghostad? Då kan man väl omöjligt göra en annan tolkning än att det är sexet?

Det är väl tyvärr mer erfarenhet som krävs för att det ska bli bättre.
    Men det är ju ett moment 22 i så fall. Hur ska jag få mer erfarenhet om alla drar efter första gången?
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Ö) skrev 2023-03-19 19:09:36 följande:

Hur har sexet sett ut då? Vad har ni gjort, hur har du betett dig?

Penisstorlek under medel tror jag inte är ett problem, inte för vettiga kvinnor i alla fall. 

Ja du, hur beskriver jag det? Jag har försökt smeka och göra dem upphetsade. Har kommit väldigt fort alla gånger. Har säkert varit väldigt fumlig för jag har varit rätt nervös alla gånger. 

Det är inte jag som påstått att det är storleken, det är andra i tråden som tror det kan spela in. (Längden är 11cm vid fullt stånd).

• Anonym (Spökad)
    Anonym (Ö) skrev 2023-03-19 19:38:34 följande:

Onanera några timmar innan så du kan hålla dig längre. 

Hur reagerar de när du smeker dem?

Såvitt jag kunde bedömma tycker jag de verkade njuta av beröringen.
  • Anonym (Spökad)

Några av inläggen igår kväll var riktiga käftsmällar och började faktiskt lipa. Men inser idag att mycket förmodligen stämmer hur hårt det än är.

• Anonym (Spökad)
    Anonym (Ö) skrev 2023-03-19 20:38:56 följande:

Är du väldigt vältränad? Och/eller ser väldigt bra ut?

Vad jobbar du med?

Är ganska klent byggd och inte särskilt snygg men tycker inte jag är ful heller.
    Jobbar som kemist.
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-19 23:12:24 följande:

Du låter som en cuck, TS. Kanske vore något för mig. Du kan sitta och rycka dig i snabeln medan en annan karl knullar din tjej istället för dig.

Det kan du drömma om. Skulle inte ta en sån som du med tång ens. Även om många av dina inlägg gjort ont så har du ändå varit rak och ärlig. Men detta var bara vidrigt osmakligt och inlägget är anmält.
  • Anonym (Spökad)
    Eurydike skrev 2023-03-20 10:14:36 följande:
    Bra att du vet ditt värde och säger ifrån! ❤️
    Tack för stöd!! ❤️
    Även om det verkar som hon skrev i fel tråd. Men det var skönt att känna lite positivt stöd ändå.
  • Anonym (Spökad)
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-20 15:48:29 följande:
    Jag ber om ursäkt TS. Det var inte avsett till dig, utan menat till TS i en annan tråd som jag uppfattade som just cuck. Hemskt ledsen att det kom fel!!!

Tråkigt att du upplevde tråden som en käftsmäll. Får jag fråga hur dina egna tankar gick? Varför tänker du att det blivit som det blivit? Du måste ju ha en egen teori.

Ok, jag accepterar ursäkten även om jag har svårt att förstå hur man kan skriva i fel tråd.

Jag fattar ju så klart att det säkert har med sexet att göra att de inte vill ses igen. Men om de ghostar istället för att kunna säga vad felet är kan jag ju inte veta. Var det bara det fumliga sexet? Var det sexet i kombination med en mindre kuk? Var det något med hygienen (jag duschar varje dag och tvättar snoppen dagligen också och jag använder deo så jag tror inte det). Om någon sagt nåt hade jag vetat vad jag kunde göra annorlunda. 

Några undrade hur det går till när jag blir ghostad, När jag skriver och tackar för dejten och frågar om de vill ses igen så får jag inget svar alls. 

Ja det kändes som en käftsmäll när det verkar som att både du och flera andra ser det som ett olösligt moment 22. Ni förstår varför tjejerna är missnöjda med kombon dåligt sex och liten storlek men ser inga lösningar på hur jag kan träna mig när man aldrig får en ny chans. Då kändes det bara hopplöst. 

Om jag skriver att jag är oerfaren och söker oerfaren kvinna lär jag knappast få många svar. (För mig spelar det ingen roll om hon är oerfaren men jag förstod på er som att det var typ det jag kunde hoppas på)

• Anonym (Spökad)
    Anonym (Mjaaaaa) skrev 2023-03-20 12:52:28 följande:
    Att träffa 4 såna kvinnor i rad som inte skulle vilja ha mer än sex är inte ens statistiskt möjligt då skulle ha gått på 4-8 dejter innan...

Då hade han behövt vara Brad Pitt minst för att de skulle hänga kvar så länge och hoppas på ett skjut.

Något konstigt är det allt med historien....för hur dålig kan en människa vara i sängen????
    Vad är det du tvivlar på?
Svar på tråden Ghostad direkt efter sex