Ghostad direkt efter sex
Av vad du själv skrivit i din tråd:
Saknar erfarenhet vid 31 års ålder.
En penis som är klart under medel.
Kommer snabbt.
Tror tyvärr att du har ditt svar bland dessa, eller alla dessa.
Av vad du själv skrivit i din tråd:
Saknar erfarenhet vid 31 års ålder.
En penis som är klart under medel.
Kommer snabbt.
Tror tyvärr att du har ditt svar bland dessa, eller alla dessa.
Hur har sexet sett ut då? Vad har ni gjort, hur har du betett dig?
Penisstorlek under medel tror jag inte är ett problem, inte för vettiga kvinnor i alla fall.
Ja du, hur beskriver jag det? Jag har försökt smeka och göra dem upphetsade. Har kommit väldigt fort alla gånger. Har säkert varit väldigt fumlig för jag har varit rätt nervös alla gånger.
Det är inte jag som påstått att det är storleken, det är andra i tråden som tror det kan spela in. (Längden är 11cm vid fullt stånd).
Onanera några timmar innan så du kan hålla dig längre.
Hur reagerar de när du smeker dem?
Några av inläggen igår kväll var riktiga käftsmällar och började faktiskt lipa. Men inser idag att mycket förmodligen stämmer hur hårt det än är.
Är du väldigt vältränad? Och/eller ser väldigt bra ut?
Vad jobbar du med?
Du låter som en cuck, TS. Kanske vore något för mig. Du kan sitta och rycka dig i snabeln medan en annan karl knullar din tjej istället för dig.
Ok, jag accepterar ursäkten även om jag har svårt att förstå hur man kan skriva i fel tråd.
Jag fattar ju så klart att det säkert har med sexet att göra att de inte vill ses igen. Men om de ghostar istället för att kunna säga vad felet är kan jag ju inte veta. Var det bara det fumliga sexet? Var det sexet i kombination med en mindre kuk? Var det något med hygienen (jag duschar varje dag och tvättar snoppen dagligen också och jag använder deo så jag tror inte det). Om någon sagt nåt hade jag vetat vad jag kunde göra annorlunda.
Några undrade hur det går till när jag blir ghostad, När jag skriver och tackar för dejten och frågar om de vill ses igen så får jag inget svar alls.
Ja det kändes som en käftsmäll när det verkar som att både du och flera andra ser det som ett olösligt moment 22. Ni förstår varför tjejerna är missnöjda med kombon dåligt sex och liten storlek men ser inga lösningar på hur jag kan träna mig när man aldrig får en ny chans. Då kändes det bara hopplöst.
Om jag skriver att jag är oerfaren och söker oerfaren kvinna lär jag knappast få många svar. (För mig spelar det ingen roll om hon är oerfaren men jag förstod på er som att det var typ det jag kunde hoppas på)