Inlägg från: Anonym (VUL) |Visa alla inlägg
  • Anonym (VUL)

Någon som är en höjdare när det gäller hcg ?

Men 3+ får man ju inte om man bara är runt BIM så längre gången borde du vara. När tror du att du testade i förhållande till äl? Jag har haft hcg 10000 v.4+5 och då sa min klinik att det berodde på tvillingar- hade satt in 2 så det var inte konstigt.
    Det är inte alltid man ser bra i v.6 och det beror tyvärr lite på vanan hos den som ska tyda och faktiskt inställningen också. Hcg-stegringen ser ju bra ut, men du borde absolut göra ett VUL till om en vecka. Boka privat om det går.

• Anonym (VUL)
    Anonym (HCG) skrev 2023-03-16 17:21:38 följande:
    Oj vad tabellen blev fel. Alla ? ska vara - (dvs 5 till 50 hcg osv)
    Det ser inte ut som i ditt citat i ursprungsinlägget- det ser jättekorrekt ut.
  • Anonym (VUL)
    Anonym (Orolig) skrev 2023-03-16 18:16:20 följande:
    Det verkar inte gå att svara enskilt i tråden tyvärr. 

Men på vul så var dom 2 st som kollade då hon även tillkallade överläkaren.  Står i min journal att man kunde se en förtjockad slemhinna o ev en uppklarning som skulle kunna tyda på en tidig graviditet runt v.4-5. Och detta var i onsdags förrs veckan. 
    Allt känns bara konstigt , här i kring görs det inte privata ul före v 8 tyvärr 
    Men frågan är ju om 4-5 stämmer med din uträkning enligt när du trodde du hade äl? 3+ är väldigt ovanligt få så tidigt. Brukar tyda på tvillingar i så fall. Men gör VUL du på den tid du fått. Då får du klart besked.
Svar på tråden Någon som är en höjdare när det gäller hcg ?