Inlägg från: Anonym (Kattig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kattig)

Passion eller Intimitet?

Verklig passion finns. Den drabbar ofta människor som levt länge i sådan brist och saknad att bara ett tornadiskt möte kan väcka dem till liv igen. 

Verklig intimitet med sexuell sparlåga finns också. Jag vet inte om det är så, men gissar på att de flesta äktenskap som håller över krisen när man inte längre har sex som förr, men ändå är lyckliga, ser ut ungefär så. 

Det är den situation du målar upp och säljer in som gör att sådana som du kan skörda sexuella vinster genom låtsad intimitet och fabricerad passion för att lämna ett vrak efter er när ni är klara med äventyret och som de proffscasanovor ni är går vidare till ett nytt. Är du nöjd nu?

Det är ett tomt liv du levt. 

• Anonym (Kattig)
    SecretGuy skrev 2023-03-13 10:29:08 följande:

Varför inget alternativ att jobba på det?
    Jag försökte fixa i 9 år med obefintligt intresse på sexplanet, när jag sen tröttnade och sa att kompisar kan vi vara ändå så kom han med en plan för fix.
    Jävlar vad överraskad jag är varje dag, jävligt glad jag stod ut och inte bytte för hon kompenserar verkligen de förlorade åren med råge och bäst av allt är att hon gör detta för att hon vill och inte för att jag vill.

Vad fint att ni har det bra igen. Men vem är han som kom hem med den plan hon genomförde? 
  • Anonym (Kattig)

Det värsta är om den andre har sex på annat håll och rättfärdigar det inför sig själv med att inte vilja bryta upp familjen medan den andre försöker. Den enda som tjänar på det är älskaren. Den otrogne/otrogna förstör relationerna till barnen och den fasta partnern även om den alltid intalar sig annat. 

• Anonym (Kattig)
    SecretGuy skrev 2023-03-13 10:59:39 följande:
    Hehe, hon skulle det vara 😂
    Jävla tangentbord...
    Okej, ville bara vara säker. Så hon kom hem med en plan? Och hade tänkt efter? 
Svar på tråden Passion eller Intimitet?