Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Fejkar du din könstillhörighet i sexforumet?

Anonym (*) skrev 2023-03-14 19:49:01 följande:
    Sex är olika viktigt för olika personer, men de asexuella kvinnorna hävdar ju alltid att sex inte är viktigt, punkt, och tycker man annorlunda har man fel. Vidare menar de att den som lämnar en relation pga sexlöshet är en dålig människa. Argumenterar man emot detta måste man vara man, tydligen.
    Känner igen det där. Jag är kvinna och det har flera gånger hänt att folk utgått från att jag är en man bara för att jag uttryckt sympati för personer som lever i ofrivilligt sexlösa förhållanden.
  • Anonym (.)
    Anonym (i) skrev 2023-03-14 13:35:22 följande:

När man ser namn som "Maria", "Peter" eller "Marianne" så börjar man ibland undra. Hur många brukar kalla sig ett vanligt kvinno eller mansnamn anonymt?

Känns som att man tar ett typiskt namn för att ingen ska tveka om att man är kvinna/man, fast man är tvärtom.

Någon gång har det hänt att jag kallat mig för ett vanligt kvinnonamn och jag är kvinna. Jag ser inget konstigt i det.
  • Anonym (.)
    Anonym (Hen) skrev 2023-04-06 11:46:42 följande:

Är det inte någon man? som återkommer med trådar om att Ts har inget nöje av sex och ställer bara upp för sin kille.

Tveksamt om det är en man. Det verkar annars vara mest kvinnor som är negativa till sex här på forumet och inte alls fattar hur man kan tycka att det är så viktigt.
Svar på tråden Fejkar du din könstillhörighet i sexforumet?