• Anonym (Alltiett)

Vad hos en man får dig att bli kåt och vilja ha sex ”Enkät”

Ja vad är det som får oss kvinnor att känna pirret och vilja kasta oss över just honom? Om flera saker påverkar dig i rätt riktning välj det som är viktigast.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad hos en man får dig att bli kåt och vilja ha sex ”Enkät”
  • Miss Sunny
    Anonym (Jackpot) skrev 2023-03-11 13:57:50 följande:
    Alltså detta här. WOW! Är själv kvinna och fastnar ofta för yngre män. Måste fråga hur gamla du och älskaren är samt hur ni träffades? 
     + 1

60+, och har sällan nån över 40 i min säng

Solig
  • Mimosa86

personkemin. Kort och gott.

En snygg man med tråkig personlighet blir mindre attraktiv i mina ögon medan en man med mediokert utseende men spännande personlighet väcker ett intresse och spänning.

• Anonym (Tråkmåns)
    Mimosa86 skrev 2023-03-11 14:20:08 följande:

personkemin. Kort och gott.

En snygg man med tråkig personlighet blir mindre attraktiv i mina ögon medan en man med mediokert utseende men spännande personlighet väcker ett intresse och spänning.

Spännande personlighet? Lite ogripbart? Kan du utveckla? Män med aggressionsproblem kan onekligen vara spännande och charmiga till en början t ex?

Vad i personligheten är ?spännande??
  • Anonym (sejdel)
    Anonym (Tråkmåns) skrev 2023-03-11 14:27:49 följande:
    Spännande personlighet? Lite ogripbart? Kan du utveckla? Män med aggressionsproblem kan onekligen vara spännande och charmiga till en början t ex?

Vad i personligheten är ?spännande??
    Två olika personlighetstyper som kvinnor tänder på är Grey i Fifty Shades och Jax i Sons of Anarchy.
  • Anonym (Jackpot)

Jag tänder väl i synnerhet på yngre män. Gärna pretty boy-looken. Absolut inte farliga killar, snarare lite mer the boy next door som inte vågar ta kontakt själv. 

Måste jag välja av alternativen ovan är en man som ser just mig det som är mest lockande. Men bara i kombination med annat. 

• Anonym (Alltiett)

Har jag missat ett alternativ.
    Man lite farlig halv kriminell?

• Anonym (Klapp)

En man som är självsäker, socialt kompetent och smart.  Men som är totalt undergiven mig. Han ska kyssa mina fötter och om jag säger hoppa frågar han hur högt. Han ska bli kåt av den skam jag framkallar för honom. Han ska böna och be om att få tillfredsställa mina behov. 

• Anonym (Älskar sex)
    Anonym (Jackpot) skrev 2023-03-11 13:57:50 följande:
    Alltså detta här. WOW! Är själv kvinna och fastnar ofta för yngre män. Måste fråga hur gamla du och älskaren är samt hur ni träffades? 
    Jag är 47 och han 27. 
    Jag får inte nog av honom, han är helt fantastiskt. 
    Tungan ute
    Detta är den första man jag har som är så pass mycket yngre än mig men om/när han/jag avslutar vet jag att jag vill ha fler yngre män. 
  • Anonym (H)

Inget av svaren passar mig..

• Ascendere
    Anonym (Jackpot) skrev 2023-03-11 14:47:36 följande:

Jag tänder väl i synnerhet på yngre män. Gärna pretty boy-looken. Absolut inte farliga killar, snarare lite mer the boy next door som inte vågar ta kontakt själv. 

Måste jag välja av alternativen ovan är en man som ser just mig det som är mest lockande. Men bara i kombination med annat. 

Detta är min erfarenhet också. En kvinna vill ha en attraktiv man som lätt kunde valt någon annan men valde just henne och ser just henne. 
    En mindre attraktiv man kan "se" henne tills ögonen blöder utan att hon blir ett smack intresserad. 
Svar på tråden Vad hos en man får dig att bli kåt och vilja ha sex ”Enkät”