Inlägg från: Anonym (sejdel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sejdel)

Vad hos en man får dig att bli kåt och vilja ha sex ”Enkät”

Anonym (Älskar sex) skrev 2023-03-10 15:21:55 följande:

Kan svara flera alternativ men det är helheten som gör att jag faller för just den mannen. 
    Min senaste älskare är 20 år yngre än mig. Det var tämligen oväntat att vi skulle få ihop det men vi har alltid kunnat prata om allt möjligt och en dag såg jag honom med nya ögon. Han är en helt fantastisk älskare som får mig plaskvåt genom att bara titta på mig.
    Han k**llar mig men är även där och bara finns. Han håller om mig och vill vara med mig. Kysser mig så jag tappar andan och smeker varje del av min kropp. 

Laila Bagge: ? Allt är bättre med en yngre man: jämställdheten, omtänksamheten, sexet, hur de fungerar med barn och så vidare. Det finns en nyfikenhet och ett genuint intresse för kvinnan. De äldre gubbarna är ofta egenkära och blir curlade, de förväntar sig att du ska ta barnen när de blir sjuka och det är bara deras karriärer som räknas, har hon tidigare berättat i amelia.
  • Anonym (sejdel)
    Ascendere skrev 2023-03-10 15:26:11 följande:
    Och så är han 20 år yngre. 
    Exakt.
  • Anonym (sejdel)
    Anonym (N) skrev 2023-03-10 19:15:36 följande:

Det är flera skriver att det viktigaste är hur en man behandlar en kvinna osv, men ändå så är det omöjligt som man att träffa någon på nätet om man inte har ett väldigt bra utseende.

Märkligt hur det hänger ihop.

Utseendet är inte så viktigt, säger kvinnor.
    Tror fler män än mig har sett det motsatta.
  • Anonym (sejdel)
    Anonym (Tråkmåns) skrev 2023-03-11 14:27:49 följande:
    Spännande personlighet? Lite ogripbart? Kan du utveckla? Män med aggressionsproblem kan onekligen vara spännande och charmiga till en början t ex?

Vad i personligheten är ?spännande??
    Två olika personlighetstyper som kvinnor tänder på är Grey i Fifty Shades och Jax i Sons of Anarchy.
Svar på tråden Vad hos en man får dig att bli kåt och vilja ha sex ”Enkät”