Vad hos en man får dig att bli kåt och vilja ha sex ”Enkät”
Ja vad är det som får oss kvinnor att känna pirret och vilja kasta oss över just honom? Om flera saker påverkar dig i rätt riktning välj det som är viktigast.
Ja vad är det som får oss kvinnor att känna pirret och vilja kasta oss över just honom? Om flera saker påverkar dig i rätt riktning välj det som är viktigast.
Kan svara flera alternativ men det är helheten som gör att jag faller för just den mannen.
Min senaste älskare är 20 år yngre än mig. Det var tämligen oväntat att vi skulle få ihop det men vi har alltid kunnat prata om allt möjligt och en dag såg jag honom med nya ögon. Han är en helt fantastisk älskare som får mig plaskvåt genom att bara titta på mig.
Han k**llar mig men är även där och bara finns. Han håller om mig och vill vara med mig. Kysser mig så jag tappar andan och smeker varje del av min kropp.
Kan svara flera alternativ men det är helheten som gör att jag faller för just den mannen.
Min senaste älskare är 20 år yngre än mig. Det var tämligen oväntat att vi skulle få ihop det men vi har alltid kunnat prata om allt möjligt och en dag såg jag honom med nya ögon. Han är en helt fantastisk älskare som får mig plaskvåt genom att bara titta på mig.
Han k**llar mig men är även där och bara finns. Han håller om mig och vill vara med mig. Kysser mig så jag tappar andan och smeker varje del av min kropp.
Det är inget specifikt utan helheten. Hans utseende, kroppsspråk, röst, doft, personlighet etc. Inget är viktigare än det andra utan allt är lika viktigt.
Här är mitt narcissistiska svar. Att han älskar mig, tycker att jag är attraktiv och sexig och att han föredrar att vara med mig hellre än att göra något annat. Jag blir kåt av att göra honom kåt.
Håller med föregående talare med det narcissistiska svaret. Inget får mig mer intresserad av sex än en man som visar att han älskar mig, prioriterar mig och vill vara med över allt annat. Och motsatt är det mest avtändande en man som gör mig osäker, inte älskar mig och slutar höra av sig. Detta är mycket viktigare än hur han ser ut.
En som släpper ut mycket gaaas !!
En man som har snabb processor och kan sparra med mig verbalt.