• Anonym (Nyfiken)

Har du haft sex med en helt okänd person?

Lite mer exakt har du haft sex med personen utan att blivit lite bekanta först.
    Tex du går ut på altan för en nypa luft då en främmande kille kommer och har sex med dig 

Det kan vara lite udda och spännande händelser så berätta.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-03-15 11:56
    Det finns ju en massa människor som tappat sexlusten, eller aldrig haft den riktigt.
    Vad tror ni där ute, är sex med okända ett bra sätt att få lusten tillbaka eller öka den?
    Skulle det finnas ställen där man möter en okänd och knullar.
    Kravlöst och njutningsfullt med kondom för säker sex

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft sex med en helt okänd person?
  • Anonym (Catten)
    Anonym (QX) skrev 2023-03-15 14:37:26 följande:
    Bastuklubb!
    Vad är det? 
  • Anonym (Hett)
    Anonym (Catten) skrev 2023-03-19 22:07:35 följande:
    Straighta? Antar  du att dessa rum är för bögar?  Det är ju kvinnor där som inte vilka män de sugit och män som inte vet vilka kvinnor de satt på. 
    Säkert män som sugit män också men det är ju inte ett rum för bögar ifall det är det du menar. 
    Gloryhole kan  ju även innebära  att du inte vet om det är en man eller kvinna som suger. Om man inte bestämmer regler vill säga. 
    Ok det låter ju bra. Fick känslan att rummen enbart fanns på gayklubbar o så. 
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Hett) skrev 2023-03-19 22:10:46 följande:
    Ok det låter ju bra. Fick känslan att rummen enbart fanns på gayklubbar o så. 
    Okey, nej det finns på t.ex CAE i Norrköping. Även gloryhole. 
  • Anonym (Hett)
    Anonym (Catten) skrev 2023-03-19 22:21:27 följande:
    Okej se där. 

Synd man aldrig kommer få uppleva det bara. Men låter riktigt hett. 

Tack för info
  • Polyrytm

Plötsligt händer det. 

• PorterPelle
    Anonym (Catten) skrev 2023-03-19 22:21:27 följande:
    Det rummet är spännande. Kanske har vi varit där samtidigt, vem vet ;) Par i hjärter har också ett mörkt rum men med lite ljusinsläpp från korridoren så när ögonen vant sig ser man lite.
  • Anonym (QX)
    Anonym (Hett) skrev 2023-03-19 22:23:07 följande:
    Okej se där. 

Synd man aldrig kommer få uppleva det bara. Men låter riktigt hett. 

Tack för info
    Vad hindrar  dig att åka dit?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (QX) skrev 2023-03-20 11:03:42 följande:
    Vad hindrar  dig att åka dit?
    Är det någon som vet något ställe i Jönköping med detta mörka rum?
    Vad krävs för att komma in?
  • Anonym (yeses)

Jo det har hänt några gånger...(ALLTID MED KONDOM!!!)

Hamnade i en trekant som höll sig i 2 dygn när jag var i 23 års åldern och träffade två män på krogen som var runt 40... det var spännande... när det var över så gick vi skilda vägar och det var det... 

En gång för typ 10 år sedan innan jag träffade min partner så satt jag på Darkside eller Bodycontact eller något och fick kontakt med en kille som var i stan på jobb typ (han svor på att han var singel men jag kan ju inte veta i slutändan...) och vi möttes upp tog en öl och sedan gick vi till hans hotelrum... Vi sa aldrig våra namn eller så utan det skulle vara så anonymt som gick men ölen innan var för att känna att det inte skulle bli helt fel kemi. 

Hade mer situationer med killar jag mötte på krogen osv eller kontakter online som man hamnade i sängen ganska så direkt utan att känna varandra och utan att ha mer kontakt efteråt. 

Nu har jag haft en partner i snart 10 år och då blir det inget sånt då jag är 100% monogam... Men jag kan använda mig av mina gamla upplevelser i fantasin ibland... Och skulle jag bli singel så kommer det hända igen! 

• Sharpshooter
    Anonym (yeses) skrev 2023-03-20 14:47:09 följande:

Jo det har hänt några gånger...(ALLTID MED KONDOM!!!)

Hamnade i en trekant som höll sig i 2 dygn när jag var i 23 års åldern och träffade två män på krogen som var runt 40... det var spännande... när det var över så gick vi skilda vägar och det var det... 

En gång för typ 10 år sedan innan jag träffade min partner så satt jag på Darkside eller Bodycontact eller något och fick kontakt med en kille som var i stan på jobb typ (han svor på att han var singel men jag kan ju inte veta i slutändan...) och vi möttes upp tog en öl och sedan gick vi till hans hotelrum... Vi sa aldrig våra namn eller så utan det skulle vara så anonymt som gick men ölen innan var för att känna att det inte skulle bli helt fel kemi. 

Hade mer situationer med killar jag mötte på krogen osv eller kontakter online som man hamnade i sängen ganska så direkt utan att känna varandra och utan att ha mer kontakt efteråt. 

Nu har jag haft en partner i snart 10 år och då blir det inget sånt då jag är 100% monogam... Men jag kan använda mig av mina gamla upplevelser i fantasin ibland... Och skulle jag bli singel så kommer det hända igen! 

Visst är det spännande!
    Skönt att tänka tillbaka på.....
Svar på tråden Har du haft sex med en helt okänd person?