• Anonym (Nyfiken)

Har du haft sex med en helt okänd person?

Lite mer exakt har du haft sex med personen utan att blivit lite bekanta först.
    Tex du går ut på altan för en nypa luft då en främmande kille kommer och har sex med dig 

Det kan vara lite udda och spännande händelser så berätta.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-03-15 11:56
    Det finns ju en massa människor som tappat sexlusten, eller aldrig haft den riktigt.
    Vad tror ni där ute, är sex med okända ett bra sätt att få lusten tillbaka eller öka den?
    Skulle det finnas ställen där man möter en okänd och knullar.
    Kravlöst och njutningsfullt med kondom för säker sex

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft sex med en helt okänd person?
  • Anonym (Räknas detta?)

Räknas detta? Jag har träffat, dejtat haft en kort romans och haft sex med någon som utgav sig för att vara någon helt annan. Så på sätt och vis hade jag sex med en helt främmande karl som jag inte vet så mycket mer om än att han måste vara nån slags sociopat. Men killen han låtsades vara var väldigt mysig och någon jag nog hade kunnat falla på allvar för. 

• Anonym (Slacker)

Har satt på några st på en krogtoalett efter att det tänt till ute i lokalen. 

Blivit avsugen i ett parkeringsgarage efter att ha flirtat med en tjej på NK.

Men en händelse minns jag väldigt väl. Nattflygning från Hongkong till Paris i början på 2000talet. Satt på övervåningen i en 747 och hon som satt bredvid mig va en oerhört snygg sexig fransyska i 35årsåldern som pratade taskig engelska. Hon började med att fråga mig om menyn som hon inte riktigt förstod och jag tror inte hon direkt fattade vad jag sa utan det slutade med att hon tog samma som mig. Hon va trevlig och skrattade mycket och efter ett tag la hon sin hand på mitt lår och rätt som det va kysste vi varandra. Serveringen va avslutad sedan länge, nedsläckt och det verkade som om dom flesta sov. Hon pekar på den bakre toaletten som ligger vid trappan så vi reser oss och går dit. Där bak ligger oxå köket och två flygvärdinnor höll på där. Dom hade väl fattat vad vi skulle göra ändå men sa att jag tar med henne in på toaletten och dom skrattade mest. Säkert har dom varit med om liknande innan. 
    Inte första (eller sista🙂) gången jag är med i 10 000 metersklubben men då har det varit med tjejer jag rest tillsammans med. Trångt och rätt obekvämt.
    Sen blev det en vända på en handikapptoalett på Charles de Gaulle innan det va dags för mig att gå till mitt flyg mot Stockholm.
    Minns inte ens om vi presenterade oss för varandra men hon va otroligt sexig, snygg och kåt och jag fick knulla henne i minnen, fittan och arslet.

• Anonym (Ui)

Ja, minst två gånger om jag minns rätt. Nästan tre men tyvärr hade ingen av oss kondomer så det blev inget. 

• Anonym (Bifantasier)

När jag väl bestämde mig för att testa att ha sex med en annan kille provade jag lite olika helt anonyma varianter.
    Gloryhole såklart, men även ögonbindel och släckt lampa. Ögonbindel var en sjukt härlig variant.

Sen har jag åkt hem till tjejer jag matchat med på tinder som helt enkelt har legat redo för att bli påsatta.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (QX) skrev 2023-03-10 10:54:37 följande:
    Nu är jag inte lika aktiv som förut men en del klubbar har fortfarande mörkrum. Man går in där och har sen sex i mörkret med någon okänd. Rätt hääftig och sen ute i ljuset vet man inte vem man har sugit eller satt på.
    I viken stad kan dessa klubbar hittas
  • Anonym (Absolut)

Ett antal gånger .. krogragg ocj de som man mött på nätet. 
    Har säkert haft tur - har alltid träffat och knullat fantastiska kvinnor, aldrig fått en "umgänges-sjukdom" eller något annat. Ingen kådis från min sida men ... alltid gått bra för oss båda.

• Carolatom07

När man var i 18-23-års-åldern hände det ofta.

Senaste gången för 5 år sedan. Var 40 då och drog en något för dyr krogrunda med några gamla vänner. En tjej i 25-års-åldern, som hade ett sällskap som inte var närvarande vid tillfället, kom fram och började snacka med oss. Minns inte riktigt hur det gick till, var ju ganska full och så, men hon bad mig följa med ut då hon skulle röka. Hon sa att hon hade övergett sin kille på en annan krog och var trött på hans ständiga svartsjuka. Hon bad mig följa hem till en av hennes kompisar, dit hon hade tänkt gå för att komma bort från sin kille ett tag. Hon tyckte att jag var lätt att prata med och snäll, och det ena ledde till det andra. Är än idag lite nojig över att hennes kille ska få reda på vad vi gjorde och lämna ut mitt namn.

• Anonym (Ui)

Hur vet du att det gick bra även för den andra parten?

Anonym (Absolut) skrev 2023-03-12 20:19:33 följande:

Ett antal gånger .. krogragg ocj de som man mött på nätet. 
    Har säkert haft tur - har alltid träffat och knullat fantastiska kvinnor, aldrig fått en "umgänges-sjukdom" eller något annat. Ingen kådis från min sida men ... alltid gått bra för oss båda.

• Anonym (Absolut)
    Anonym (Ui) skrev 2023-03-12 20:55:26 följande:

Hur vet du att det gick bra även för den andra parten?

Märkt och hört att det gått bra .... om de inte fakar förstås.....
Svar på tråden Har du haft sex med en helt okänd person?