Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Min man sextar men en annan

Klart det inte är rimligt. Jag hade dumpat honom på stört. Eventuellt funderat på abort också om det var tidigt i graviditeten.

• Anonym (K)
    Anonym (A) skrev 2023-03-09 18:13:59 följande:

Tack för era svar. Skönt att kunna ventilera med någon. Att göra abort är absolut inte aktuellt och förmodligen inte att lämna heller. Men det gör mig ledsen och ärligt talat äcklad också att han gör så. Han har tidigare flörtar med någon på krogen, men då erkänt och bett om ursäkt. Så det gör mig också mer ledsen att det faktiskt hänt liknande saker förr. Jag undrar om det är fler han gör så med.. 

Klart han håller på med fler. Kanske inte samtidigt men tidigare garanterat, och han kommer att fortsätta. Visst, behåll barnet om du vill, men lämna idioten! Hur kan du tillåta att han behandlar dig så här? Kul relation =/
  • Anonym (K)
    Anonym (A) skrev 2023-03-09 21:38:11 följande:
    Undrar alltid när folk säger lämna direkt om alla tror det är lätt? Jag älskar honom väldigt mycket, vi har byggt ett långt liv ihop och har en familj. Det ska vääldigt mycket till för att jag ska lämna. Med det sagt vill jag inte bli dåligt behandlad, men jag tror att man kan lösa mycket tillsammans om något skulle hända så länge båda fortfarande vill.
    Det är sällan "lätt" men det behöver fortfarande göras, om man har självrespekt. Eller så stannar man om man tycker att det är ok beteende i en relation, men då ska man verkligen vara ok med det också och inte må dåligt av partnerns beteende.
Svar på tråden Min man sextar men en annan