Min man sextar men en annan
Tack för era svar. Skönt att kunna ventilera med någon. Att göra abort är absolut inte aktuellt och förmodligen inte att lämna heller. Men det gör mig ledsen och ärligt talat äcklad också att han gör så. Han har tidigare flörtar med någon på krogen, men då erkänt och bett om ursäkt. Så det gör mig också mer ledsen att det faktiskt hänt liknande saker förr. Jag undrar om det är fler han gör så med..
Ibland älskar man ju en person trots att livet och attraktionen går på sparlåga. Man kanske inte anstränger sig längre för varann med uppvaktning, att attrahera och möta varandras behov och fantasier osv, varför man söker bekräftelse utanför relationen?
Jag pratar utifrån egen erfarenhet då jag själv sexchattat trots förhållande. Är kvinna kan nämnas. Jag har inte känt mig så tillfreds eller fått mina erotiska behov och bekräftelse tillgodosett i relationerna generellt, men är heller inte säker på att någon partner skulle kunna ge mig detta då jag har en rastlös natur och stort behov av spänningsmoment och att känna mig åtrådd. Vissa ser detta som otrohet, andra inte. Men för min del har jag känt mig känslomässigt otrogen eftersom jag lagt mycket tid och delat mer än sex med de jag chattat med. Ändå har jag inte kunnat sluta och säkert sårat mina partners. Jag vet själv inte hur jag skulle reagerat då ingen gjort så mot mig, iallafall till min vetskap?