Inlägg från: Anonym (Been there done that!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Been there done that!)

Min man sextar men en annan

Anonym (Man) skrev 2023-03-09 15:01:30 följande:

Prata med honom. Säg att du är ledsen och sårad av vad du läste. Var inte anklagande. Det är en sådan sak han borde kunna ta och ha förståelse för. 

Var inte anklagande? Varför ska TS ha förstående till hans otrohet! Skrikandes

TS du har precis upptäckt toppen på ett isberg. Kolla om han har något hemligt mail eller om han ljuger om annat. Vem är kvinnan? Någon han känner eller random liksom?

Att kolla i en partners mobil ska man kunna göra utan att hitta massa skit som han gjort bakom ryggen på dig. Han har varit och är otrogen, punkt slut!

Tänk dig ett scenario där du misstänker att din partner just nu knullar med en annan kvinna. Du är på väg hem för att avslöja honom i akten. Om du kör lagligt så tar det 20 min att köra hem. Dock vet du att om du inte hinner hem på 18 minuter så kommer du missa din chans att ta honom på bar gärning. Skulle du medvetet köra för fort hem, och med det "bryta mot lagen"?

Tror fan du skulle!!!! Så släpp det där med att du kollat i hans telefon. 

Väldigt få gifta skulle skilja sig om dom kom på sin partner med att dom snokat i sin telefon.

Men väldigt många gifta skulle skilja sig om dom kom på sin partner med att knulla en annan bakom deras rygg. 

Det finns ju liksom en anledning till att en mördare får strängare straff än en som åker dit for att snattat ett tuggummi... 

(Jag är man)
Svar på tråden Min man sextar men en annan