Hur får vi igång det igen?
Kul med ett levande forum, rådet att söka kanske inte passar här.
Jag har varit där du är, fick barn 2010, 12, 16 och 20. De två yngsta sover typ alltid i vår stora (240) dubbelsäng.
Hur är det med intimiteten i övrigt? Vi kramas och pussas så ofta det går hela dagarna så när vi väl kommer i säng och burit in småttingarna på sitt rum så kan vi gå direkt till kärnan.. om vi inte är för trötta, vilket vi är ofta.
Jag tog snacket för två år sedan ungefär om mina behov och att om det inte blev bättre nu så var jag redo att skaffa något vid sidan av - att lämna helt med fyra barn var inte aktuellt, men en älskarinna borde inte omöjligt att hitta. Då plötsligt blev det fart på henne - hon hade aldrig förstått att det var ett behov bla bla bla.
Hon ställde dock krav på att allt i huset skulle vara tiptop innan det blev något, all disk, tvätt och förberedelser inför morgondagen skulle vara färdiga. Jag är väl den som tycker att det kan vänta men nu fick jag en anledning att ta hand om det direkt.
Hennes problem är att hon har svårt att bli kåt, enligt henne själv. Vi har tittat en del på porr för att få igång henne förr, men med alla barn som kan komma och störa fick det istället bli erotiska noveller. Men numera så går det ofta att få henne kåt bara av att smeka henne mellan benen. För att skynda på hennes orgasm så har vi köpt en satisfyer så att det inte blir timtals av gnuggande - får hon inte komma kan hon vara sur i dagar...
Vårt stora problem just nu är att vi är för trötta på kvällen och att barnen vaknar 6:30 varje morgon och kommer in i vårt sovrum (om de inte redan kommit under natten). Annars har det blivit mycket morgonsex.