Hur får vi igång det igen?
Jag och min fru har underbart sex när det väl sker, vilket tyvärr på senaste åren inte sker ofta. Vi fick vårt första barn 2016 och andra barn 2018. Efter vårt första barn förstod jag att vissa saker som vi gjort innan inte längre var önskvärda (oralsex, vissa ställningar, tänd lampa). Det är jag helt ok med för man måste kunna respektera varandra.
Nu när våra barn blivit lite större har jag tänkt att intervallerna av att vi har sex kanske ska öka igen då jag verkligen längtar varje dag efter att ha sex med henne, men hon visar inget som helst intresse eller initiativ till det hela. Jag har börjat gå så långt att jag räknar dagar emellan.
Vi köpte för ett par år sedan sexleksaker för henne, på hennes främst och mitt initiativ, men dessa ligger mest och samlar damm. (förutom när jag kanske är på arbetsresa) det vet jag inget om. Jag har även försökt att påpeka att vi kanske kan skicka lite intimare bilder medans jag är iväg eller så, men det fnissas bort eller skojas mer eller mindre bort av henne.
Jag är oftast den som påpekar att jag har försökt och nu får du visa att du faktiskt vill, för mig har det gått till den längden att jag numera inte ens orkar att försöka för jag blir bara uppgiven.
När vi senast försökte, så smekte jag kroppen och låg nära och försökte få intresset att vakna från henne, kanske att hon hade vänt sig i sängen för att kyssa mig, men så tog jag handen nere för att se "är hon intresserad", då fick jag kommentaren att "måste du ta där direkt, kan du inte bara kyssa mig först". Och detta gjorde mig istället irriterad för där har jag legat och försökt göra ett närmande men får då istället höra att jag gör fel. Jag frågade "Är det inte okej att bara mysa med smekningar där nere"?
Jag ser inte det som att jag försöker vara framfusig alls utan mest ett sätt att skapa en intimare känsla, jag vet att smeker hon mig där nere så får jag en sån pirrig och härlig känsla. Faktum är också att när jag uppmöter alla hennes "krav". Så sker det ändå inte, för vi hinner gå in och lägga oss i sängen, sedan lägger jag mig nära, smeker hennes kropp. Så sover hon..
Jag vet inte längre vad jag får eller inte får göra, eller hur jag ska göra för att få henne intresserad av mig, jag märker att hon tittar inte ens på mig om jag går hemma naken från duschen till garderoben, eller om hon kommer in när jag duschar. Medans för mig så är det tvärtom, jag älskar att se hennes kropp, hon är den vackraste av alla.
Nu är jag objektiv, men det känns som jag försökt på alla sätt. Men jag har tappat hoppet om att få igång det igen.