Inlägg från: Anonym (Fröken snusk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fröken snusk)

Antal personer som jag har haft sex med

Helg igen... Hohoho

• Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-24 21:32:59 följande:

Är 31 nu blev av med oskulden dagen efter jag blev 13. Sexuellt aktiv i 18 år och singel i 17 år. Älskar sex och har nu kommit upp i ca 950st

Fan du slår mig med dubbelt.... Men jag är ju lite yngre så jag har chansen. 
  • Anonym (Fröken snusk)

Är 31 nu blev av med oskulden dagen efter jag blev 13. Sexuellt aktiv i 18 år och singel i 17 år. Älskar sex och har nu kommit upp i ca 950st

Fan du slår mig med dubbelt.... Men jag är ju lite yngre så jag har chansen.
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-24 21:57:20 följande:
    Du hinner :) tinder och gb så går det snabbt :)
    Ja jag vet, for köra lite mer gb. Tyvärr är det ju rätt mycket samma män som kör gb, inte så många som klarar pressen har jag märkt Förvånad
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-25 21:22:43 följande:
    Nej söker man på exempelvis bc efter killar/män för gb. Så är det många som inte kan prestera. Bättre att besöka klubbar. Hur många har du haft som mest samtidigt? :)
    Inte så många, tror det var fyra. Du då? 
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Domen) skrev 2023-04-27 00:41:36 följande:
    Chans? Håll på dig flicka till du träffar den rätte. En kille som tar dig med storm. Kvalitet bättre än kvantitet när de kommer till sängkamrater. Akta dig att sälla dig till de desillusionerades skara. De med många ligg i backspegeln. Ingen rolig historia precis. Samma som spel- o shoppingberoende. Samma dopaminpåslag som i längden bara tär på psyke och organism.
    Tanken är 1000 män, sen ska jag lugna ner mig. 
  • Anonym (Fröken snusk)

Jag får uppdatera lite. Nu antalet uppe i runt 430 stycken. Haft tre rätt bra gb senaste två månaderna. 

• Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-04 22:32:54 följande:
    19 st som mest :) 
    Oj, det måste varit häftigt! Sperman måste ha flödat! 
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-06 20:47:03 följande:
    Ja det var riktigt härligt. Jo det blev en hel del sperma att ta reda på :) i sommar ska jag försöka slå det samt komma över 1000 st :)
    Fler än 19! Var hittar du ens så många? 
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-07 18:20:04 följande:
    Jag har faktiskt hjälp av en man som arrangerar div sexträffar med teman. Jag hade sagt att jag ville testa 20 st på en gång. Men en dök inte upp så blev bara 19. Så får se hur många jag ska be om nästa gång? Vad tycker du? :)
    Har du såna möjligheter så go big... Varför inte minst 25?
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-07 21:39:23 följande:
    I min fantasi så skulle jag vilja ha 100+ män men det vet jag inte om jag vågar. Men tänkte runt 25-30 st till att börja med. Hur många skulle du vilja testa samtidigt?
    8-10 vore lagom.
    100 stycken... Det skulle nog bli mest jobbigt och lite löpande band. Det blir det kanske med 20 + med? 
  • Anonym (Fröken snusk)

Jessica, har du fått till nåt gb? 

• Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-20 21:57:56 följande:
    Hej. Jo till helgen blir det av. Min kontakt har fixat så jag ska åka till Berlin på ett stort gb. Så får se hur många jag orkar och hinner :) 
    Berlin av alla ställen... Är det ordnat bara för din skull? 
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med